۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳
کد خبر: 82827911
T T
۰ نفر

راهپیمایی با شكوه 22 بهمن در اهواز آغاز شد

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳
کد خبر: 82827911
راهپیمایی با شكوه 22 بهمن در اهواز آغاز شد

اهواز - ایرنا - در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور و حماسی مردم همیشه در صحنه اهواز روز یكشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا مردم مومن و انقلابی اهواز در صفوف به هم پیوسته با سردادن شعارهای الله اكبر ، لا اله الا الله ، مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل، راهمپیمایی خود را از میدان مولوی (سه گوش) آغاز كردند.
قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان ، ورزشكاران، دانشگاهیان، كارمندان، كارگران ، طلاب و مسئولان دستگاههای مختلف جمعه در این راهمپیمایی باشكوه حضور دارند تا در آستانه چهلمین بهار آزادی بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت می كنند.
مسیر راهپیمایی 22 بهمن در اهواز از میدان مولوی(سه گوش)، پل شهید علم الهدی، خیابان سلمان فارسی(نادری) به سمت چهار راه آبادان است.
راهپیمایان در ابتدای مسیر با شعارهایی همچون 'ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، لبیك یا خامنه ای ، استقلال آزادی جمهوری اسلامی بر پایبندی خود به اصول انقلاب اسلامی كه امام راحل پایه گذار آن بود تاكید كردند.
سخنران راهپیمایی 22 بهمن در اهواز سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد كرد.
طبق برنامه اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیش از 70نقطه شهری استان خوزستان و برخی از روستاها با حضور یكپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار می شود.
3004/6065/6064
خبرنگار: خاطره غفاری ، محمدرضا بنوره** انتشار: محسن بهاروند