۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۱۲
کد خبر: 82826284
T T
۰ نفر

پورموسوي: از سرمربيگري تيم فولاد استعفا مي دهم

۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۱۲
کد خبر: 82826284
پورموسوي: از سرمربيگري تيم فولاد استعفا مي دهم

اهواز - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال فولاد تلاش بازيكنان اين تيم در بازي مقابل استقلال خوزستان را شايسته دانست و گفت:به خاطر بي حرمتي نسبت به بازيكنان اين تيم در بازي مقابل استقلال خوزستان از سر مربيگري فولاد استعفا مي دهم.

به گزارش ايرنا سيدسيروس پورموسوي روز جمعه در نشست خبري بعد از بازي مقابل استقلال خوزستان كه با نتيجه بدون گل پايان يافت اظهار كرد: تيم فولاد تاكنون 38 امتياز كسب كرده است و با تيم‌ هاي دوم و سوم با يك بازي كمتر هم امتياز است اما برخي هواداران انتظار بيشتري از اين تيم دارند.
وي گفت: اگر تيم فولاد ضعيف بود به آنها حق مي‌دادم اما اينك كه در جايگاه دوم جدول قرار دارد بازهم به بازيكنان توهين مي كنند.
سرمربي تيم فولاد خوزستان با اشاره به اين كه سطح توقع برخي هواداران خيلي بالا رفته است افزود: نبايد فراموش كرد كه تيم فولاد پارسال در ليگ برتر به رتبه دهم قناعت كرد.
وي گفت: اگر فوتبال خوبي بازي نمي‌كرديم از هواداران عذرخواهي مي‌كردم ولي ما امروز فوتبال ناب خوزستان را ارائه داديم.
وي با بيان اينكه در بازي گذشته مقابل نفت آبادان در نيمه اول بد بوديم اما در نيمه دوم بسيار خوب كار كرديم گفت: اين در حالي است كه در بازي امروز مقابل استقلال خوزستان بازيكنان از اول خوب ظاهر شدند اما كسي زحمت آنها را ارج ننهاد.
پورموسوي با بيان اينكه براي اولين‌ بار توانستيم تيم سپاهان را در بازي رفت و برگشت شكست دهيم افزود:تيم فولاد امروز به واسطه بازي خوب بچه ها به يكي از غول هاي فوتبال ايران تبديل شده است اين در حالي است كه هزينه‌ اين تيم نسبت به تيم هاي ديگر بسيار ناچيز است.
وي با گله مندي از برخي هواداران كه شعار مي دهند ' بازيكن بي‌غيرت نمي‌خواهيم' گفت:كداميك از بازيكنان اين تيم بي‌غيرت است ؛اگر بي غيرت بودند در استان نمي‌ماندند.
وي اظهار كرد: ما در اصفهان هم برنده مي شويم اما وقتي به شهر خودمان مي آييم فحش مي خوريم.
پورموسوي افزود:اگر امروز استعفا ندادم فقط به خاطر بازيكنان بود چرا كه مي‌خواستم يك هفته ديگر كنار بازيكنان باشم تا در بازي بعد تيم را به رده دوم بازگردانم.
سرمربي فولاد افزود:در حاليكه تيم فولاد در 17 بازي بازنده نشده اما همچنان فحش مي خورد و با بطري بازيكنان را مي زنند كه اين يك بي حرمتي است.
وي گفت: هوادار دوست دارد در خانه تيمش برنده شود اما فوتبال همين است ضمن اينكه اگر تيم تاكتيك نداشت و مشكل بدني داشت حق را به هواداران مي‌دادم.
وي با اشاره به اين كه دست‌هايي پشت پرده است كه اگر جلويش را نگيريم فولاد به حاشيه رانده خواهد شد افزود: ما در خارج از خانه راحت ‌تر بازي مي‌كنيم و آرامش بيشتري داريم‌ زيرا استرس هواداران را نداريم و اگر تيم به حاشيه برود از رده پنجم هم پايين تر خواهيم رفت .
پورموسووي با بيان اينكه تنها يك هفته ديگر در خدمت باشگاه فولاد هستم گفت:قرارداد من 2 ساله است ولي با اين شرايط نمي شود كار كرد زيرا زماني كه حرمت شكسته مي‌شود بايد رفت.
وي با بيان اين كه فلسفه مربيگري ام اعتماد و وفاداري به تمام بازيكنان است افزود: برخي ها بعد از آمدنم به فولاد در بين هواداران هزينه مي‌كنند و آنها را عليه ما تحريك مي‌كنند.
وي گفت: ضمن تشكر از مسئولان فولاد از مسئولان استان انتظار مي رود چاره انديشي كنند تا مربيان و بازيكنان استان حاشيه امنيت داشته باشند.
ديدار بين دو تيم استقلال خوزستان و فولاد در هفته بيست و سوم رقابت هاي ليگ برتر با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
9879/6068/6064
خبرنگار: محمد شاكري**انتشار:محسن بهاروند
۰ نفر