۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲
کد خبر: 82825988
T T
۰ نفر
استاندار كردستان با جمعی از مردم در مسجد قبا سنندج دیدار كرد

سنندج - ایرنا - استاندار كردستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در حاشیه آیین نماز جماعت این هفته در مسجد قبای سنندج با جمعی از مردم این شهرستان دیدار كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز جمعه با حضور در مسجد قبا و پس از اقامه نماز در جمع نمازگزاران سنندجی حاضر و به حرف های آنها در خصوص مسایل و مشكلات گوش داد.
شهروندان گلایه هایی در مورد وضعیت بیكاری، اشتغال و توجه بیشتر به عمران شهری داشتند كه استاندار برای حل به موقع آنها و استفاده از راهنمایی های شهروندان برای حل این مشكلات قول مساعد داد.
برخی از شهروندان نیز درخواست هایی را به صورت مكتوب تهیه كرده بودند كه برای بررسی بیشتر و پاسخگویی تحویل استاندار كردستان می دادند.
بسیاری از حاضران در این دیدار از اینكه از نزدیك توانستند مشكلات خود را با استاندار مطرح كنند خوشحال بودند و از اینكه استاندار كردستان با مردم با زبان كُردی صحبت می كرد ابراز شادمانی می كردند.
در این دیدار اعلام شد كه استاندار كردستان برای خاك برداری پاركینگ مسجد قبا قول مساعد داده است.
مسجد قبا یكی از مساجد بزرگ استان كردستان بوده كه در جنوب شهر سنندج و در منطقه شهرك بهاران این شهر قرار دارد. این مسجد در روزهای جمعه و آیین های مختلف محل اقامه نماز جمعه و تجمع مردم است.
به گزارش ایرنا، 805 پروژه و طرح عمرانی در مجموع با بیش از چهار هزار و 218 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال در كردستان به بهره برداری می رسد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 كه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
سنندج با 500 هزار نفر جمعیت مركز استان كردستان است.
خبرنگار: عبدالله رحمانی**انتشار: امید بهمنی
3020/ 6108