۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۴۲
کد خبر: 82825927
T T
۰ نفر
شركت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی و یك ضرورت است

سنندج - ایرنا - امام جمعه سروآباد با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال برای مقابله با توطئه های دشمنان یك ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی به راهپیمایی 22 بهمن اشاره كرد و افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود در این راهپیمایی یكبار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان می دهند و نفرت و انزجار از سیاست های غلط استكبار جهانی را فریاد می زنند.
وی اظهار كرد: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مشت سنگینی بر دهان یاوه گویان بویژه آمریكا، انگلیس و اسرائیل غاصب است و این امر مهم را به دشمنان نظام می رساند كه ملت ایران از استكبار جهانی بیزار و متنفر است.
امام جمعه سروآباد به برخی ناآرامی ها در كشور نیز اشاره كرد و افزود: آمریكا و اسرائیل قصد داشتند از ناآرامی های اخیر به نفع خود سوء استفاده كرده و به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما با حضور به موقع مردم همیشه در صحنه این توطئه آنها نیز همچون سایر توطئه های شوم شان خنثی و برملا شد.
ماموستا سجادی در خطبه اول نماز هم به موضوع توبه در اسلام اشاره كرد و گفت: یكی از راه های بخشش گناهان و رهایی از خشم و عذاب سخت الهی توبه كردن و طلب مغفرت از خداوند متعال است.
وی تاكید كرد: كسانی كه از گناهان خود پشیمان شوند و رو به درگاه خداوند متعال توبه كنند، خداوند توبه آنها را قبول كرده و در كارنامه اعمال آنها، كردار و عمل صالح نیز می افزاید و در دنیا و قیامت آنها را رستگار می كند.
وی اضافه كرد: خداوند متعال توبه كنندگان را دوست دارد و كسانی كه از ته قلب و با جان و دل توبه كنند و به راه راست برگردند، مورد لطف و رحمت خود قرار می دهد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مركزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفری در فاصله 90 كیلومتری از غرب سنندج مركز استان كردستان واقع شده و 24 كیلومتر مرز مشترك با كشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداك**انتشار: امید بهمنی
7354/6108