۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۱۲
کد خبر: 82825897
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت سمنان مردم را به حضوردر راهپيمايي 22 بهمن فراخواند

سمنان- ايرنا - امام جمعه موقت سمنان با دعوت از مردم براي حضورگسترده در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن ؛ گفت : مردم ولايتمدار سمنان همواره درگراميداشت چنين روزهايي حضور پررنگ و ارادت و علاقه خود را به انقلاب و كشور به نمايش گذاشته و پيشگام بوده اند.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سمنان، افزود:همه مردم در قبال امنيت كنوني كشور و اقتدار مثال‌زدني جمهوري اسلامي مسوول هستند و بايد براي حفظ استقلال كشور بكوشند.
وي با بيان اينكه امنيت مقوله ارزشمند و مهمي است ، افزود : بدست آوردن امنيت آرزوي ديرينه همه جامعه ها بوده و براي بدست آوردن آن تلاش ‌كرده اند، اكنون كه اين نعمت در كشور وجود دارد، بايد قدردان باشيم .
خطيب موقت جمعه سمنان با تأكيد بر حفظ انسجام ملي و تلاش براي تحقق شعار سال با تكيه بر امنيت تصريح كرد: وظيفه همگاني است كه براي عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي و تحقق خواسته هاي رهبري بكوشند تا مشكلات اقتصادي با خرد جمعي مرتفع شود .
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اينكه اقتدار و امنيت كنوني كشور با صرف هزينه زيادي به دست آمده و حفظ آن توسط مردم ضروري است، يادآور شد: خانواده به عنوان اولين ركن، نقش اساسي در شناساندن ارزش‌هاي انقلاب به جوانان دارد كه بايد نقش خود را به درستي ايفا كند.
6026 خبرنگار: محدثه عباسي ** انتشار دهنده: جانعلي فتحي
(براي آگاهي از تازه‌ترين اخبار و رويدادها در استان سمنان به نشاني IRNASEMNAN@ كانال اخبار ايرنا سمنان مراجعه كنيد. )