۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱
کد خبر: 82825778
T T
۰ نفر
استقرار 86 تيم اورژانس درمسير راهپيمايي 22 بهمن تهران

تهران- ايرنا- مدير روابط عمومي مركز اورژانس تهران گفت: 86 تيم اورژانس در قالب 200 تكنيسين در مسيرهاي 10 گانه راهپيمايي 22 بهمن در پايتخت مستقر خواهند شد.

محمد كرم درآبادي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهاركرد: مركز اورژانس تهران همچون سال هاي گذشته خدمات درماني به شركت كنندگان در اين راهپيمايي ارائه مي كند.
وي اظهار كرد: از ساعت 7 صبح روز يكشنبه 22 بهمن 64 دستگاه آمبولانس، 16 دستگاه موتورلانس و 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس در قالب 200 تكنيسين اعم از پزشك، پرستار و كارشناس فوريت هاي پزشكي در مسيرهاي تعيين شده از جمله در حوالي خيابان آزادي مستقر مي شوند.
مدير روابط عمومي مركز اورژانس تهران خاطرنشان كرد: ماموريت تكنيسين هاي اورژانس تا پايان مراسم و پس از عادي شدن مسيرهاي راهپيمايي به پايان مي رسد.
وي از همه شركت كنندگان در اين راهپيمايي خواست كه همچون سال هاي گذشته با تكنيسين هاي اورژانس همكاري داشته و در صورت نياز به خدمات درماني اورژانس مي توانند مراتب را به تيم هاي استقرار يافته در محل و يا به سامانه 115 اطلاع دهند.
راهپيمايي 22 بهمن 9 صبح روز يكشنبه از مسيرهاي 10 گانه آغاز خواهد شد.
همچنين حسن روحاني رئيس جمهوري در ميدان آزادي سخنراني خواهد كرد.
شركت مترو، اتوبوسراني و تاكسيراني شهرداري تهران براي رفت و آمد شهروندان خدمات رايگان ارائه مي كند.
همچنين براي نظم دهي و امنيت نيروهاي پليس راهور و نيروي انتظامي حضوري فعال دارند و همچنين آتش نشانان و تكنسين هاي اورژانس تهران در صورت نياز خدمات امدادي و درماني به شركت كنندگان در اين مراسم ارائه مي كنند.
با همكاري دستگاههاي دولتي و خصوصي و از جمله شهرداري تهران، اداره كل ورزش و جوانان، سازمان تبليغات اسلامي، سپاه و بسيج ويژه برنامه هاي فرهنگي و هنري در مسيرهاي تعيين شده برگزار خواهد شد.
در تهران 2 هزار و 800 عكاس، خبرنگار و تصويربردار داخلي و خارجي اين مراسم را پوشش خواهند داد.
خبرنگار: سيد جواد آل داود**انتشاردهنده:نوشين مطلبي خواه
1352/تهرام/7243//1348
۰ نفر