هزینه سالانه دولت در چهارمحال و بختیاری 20 هزار میلیارد ریال است

شهركرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت در این استان سالانه 20 هزار میلیارد ریال هزینه جاری دارد.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی عصر پنجشنبه همزمان با هشتمین روز دهه فجر در جمع مردم شهرستان فارسان تاكید كرد: دولت علاوه بر این مبلغ هزینه جاری، سالانه 6 هزار میلیارد ریال در حوزه عمرانی این استان شامل راه ها، بهداشت، درمان، آموزش، مدرسه سازی و غیره هزینه می كند.
عباسی تاكید كرد: اعتبارات دولتی پاسخگوی رفع مشكلات كنونی نیست و برای رسیدن به اهداف توسعه ای در بخش های مختلف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین بهره مندی از توان بخش خصوصی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی افزود: تضمین امنیت سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری یكی از مهمترین برنامه های مسئولان ارشد استان به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف این استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود: استكبار جهانی در 40 سال گذشته همواره با طراحی توطئه های مختلف سعی در ضربه زدن به كشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته است.
عباسی تصریح كرد: ترورهای مختلف، تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله، اعمال تحریم های ظالمانه، تشكیل گروهك های تروریستی و بسیاری فعالیت های دیگر مهمترین اقدامات استكبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
وی یادآور شد: اطاعت مردم ایران از رهبری های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و رهنمودهای حكیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور همیشگی و گسترده آنان در صحنه های مختلف همواره باعث شكست توطئه های استكبار جهانی شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار كرد: امروز دشمن برای جلوگیری از رشد جمهوری اسلامی ایران و تبلیغ دین اسلام در دنیا تلاش می كند.
به گزارش ایرنا، همزمان با هشتمین روز دهه فجر و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری 30 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان فارسان با 138 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی مستقیم 65 نفر بهره برداری و عملیات اجرایی 7 طرح جدید با 90 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی آغاز شد.
فارسان در 35 كیلومتری مركز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهكردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097