۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۴۸
کد خبر: 82819988
T T
۰ نفر
دونده شيرازي چهارمين مدال داخل سالن آسيا را براي فارس كسب كرد

شيراز- ايرنا- رئيس هيات دو و ميداني فارس گفت: دونده شيرازي در رقابت هاي دو و ميداني داخل سالن آسيا در ماده هفتگانه، چهارمين مدال را براي فارس به ارمغان آورد.

سيروس زارع مهذبيه، يكشنبه درگفت و گو با ايرنا افزود: علي محبي در آخرين روز اين رقابت ها در ماده هفتگانه نشان برنز گرفت و افتخاري ديگر براي فارس و كشورمان كسب كرد، در اين ماده ماجد الزايد از كويت نشان طلا گرفت و ميلاد اميري از ايران نشان نقره را به خود اختصاص داد.
وي اضافه كرد: پيش از اين ورزشكار فارسي، الناز كمپاني در دو 60 متر با مانع ضمن شكستن ركورد خودش مدال نقره گرفت و سارا ندافي هم در اين ماده مدال برنز بر گردن آويخت و مريم نوروزي هم در ماده پرتاب وزنه نشان نقره را به خود اختصاص داد.
زارع مهذبيه ادامه داد: پنج ورزشكار از استان فارس به همراه تيم ملي در رقابت هاي داخل سالن آسيا حضور داشتند كه چهار نفر موفق به كسب مقام شدند و مسلم نيا دوست هم در ماده 1500 متر نتوانست مقام كسب كند با اين حال دوندگان فارس كارنامه بسيار خوبي از خود به جاي گذاشتند.
هشتمين دوره رقابت ها ي دو و ميداني زنان و مردان داخل سالن آسيا به مدت سه روز در مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و در پايان تيم قزاقستان با كسب هفت طلا، چهار نقره و يك برنز به مقام قهرماني رسيد، تيم ايران با پنج طلا، 9 نقره و 10 برنز نايب قهرمان شد و تيم قطر با چهار طلا سه نقره و 2 برنز به مقام سوم دست يافت.
در اين رقابت ها 360 ورزشكار از 22 كشور شركت داشتند.
7368 /6118
خبرنگار: حميد رضا خليقي ** انتشار دهنده: پرويندخت پاردسويي شيرازي

سرخط اخبار استان‌ها