۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۸:۱۹
کد خبر: 82818925
T T
۰ نفر

برپايي نمايشگاه مشترك تصويرسازي در قزوين

۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۸:۱۹
کد خبر: 82818925
برپايي نمايشگاه مشترك تصويرسازي در قزوين

قزوين-ايرنا-نمايشگاه مشترك تصويرسازي با حضور هنرمنداني از استان هاي قزوين، البرز و همدان با همكاري خانه تصويرگري شنبه شب در نگارخانه مهر حوزه هنري قزوين برپا شد.

مسئول برگزاري اين نمايشگاه روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: نمايشگاه تصويرسازي با عنوان نگاهي نو 40 اثر از هنرمندان استان هاي قزوين، البرز و همدان را براي مدت يك هفته به نمايش گذاشته است.
محمداسدي افزود:در اين آثار كه در ابعاد 50 در 70 هستند از تكنيك هاي به روز در تصوير سازي استفاده شده و موضوعات متنوعي از جمله تصويرسازي كودك، روايت هاي مذهبي و تصوير سازي حماسي به كار گرفته شده است.
وي اضافه كرد: تصويرگران قزوين در اين نمايشگاه حضور خوبي داشته اند و كارهاي كيفي از خود به نمايش گذاشته اند.
اسدي با بيان اينكه اين نمايشگاه را پيش از اين در همدان شاهد بوديم و پس از قزوين در البرز نيز برگزار خواهد شد،ادامه داد:برگزاري چنين نمايشگاه هاي مشترك بين استان ها ضمن افزايش تعامل هنرمندان مناطق مختلف به معرفي و شناساندن آثار هنري نيز كمك مي كند.
وي، جايگاه قزوين را در رشته تصوير سازي برجسته دانست و افزود: اين رشته در دهه اخير رشد بسيار خوبي در قزوين داشته و با توجه به وجود دانش آموختگان آن و همچنين راه اندازي رشته تصوير سازي در برخي دانشگاه هاي استان در مقايسه با دهه هاي گذشته حرف هاي بسياري براي گفتن دارد.
در نمايشگاه تصويرسازي كه تا 20 بهمن ماه در نگارخانه مهر حوزه هنري ادامه دارد آثار مجيد كاظمي، مجيد صابري نژاد، سيد رسول آمالي، حميدرضا بهرامي،غزاله صرافيان، سعيده كشاورز،اكرم اسمعيلي، فيروزه ولد آبادي، مرضيه صادقي و پريسا كرمي از قزوين و
حسين اسماعيلي ، سارا مومني، مرضيه خلج، سپيده شهبازي،هما كشاورز،مستانه فاطمي، نجمه پيلان، پريسا پورحسيني، زهرا فاطمي و الهام اكبري از البرز وهمچنينمحمدرضا شاد، زينب مهديان نسب، آتنا لويني، مهدي پرستار شهري، شهرزاد بياتي و زهرا غلامي جلال از همدان به نمايش گذاشته شده است.
7388*3013
خبرنگار: پريسا نوروزي**انتشار دهنده: رضا اولادي