۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۲۹
کد خبر: 82818602
T T
۰ نفر
در سومین روز از دهه فجر 2 واحد تولیدی در زرندیه بهره برداری شد

مامونیه - ایرنا - همزمان با ایام الله دهه مبارك فجر واحدهای داروسازی و تولید سفره های كاغذی یكبار مصرف روز شنبه در شهرك صنعتی مامونیه بهره برداری شد.

سرپرست فرمانداری زرندیه در آیین بهره برداری از این دو واحد تولیدی به خبرنگار ایرنا، گفت: یك از این واحد تولیدی بهره برداری شده در زمینه تولید انواع قرص،كپسول و مكمل های دارویی فعالیت می كند كه در زمینی به مساحت سه هزار و 360 متر مربع راه اندازی شد.
محمد قناتی اظهار كرد: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این كارخانه تولید دارو، 98 میلیارد ریال است كه زمینه اشتغال برای 20 نفر را فراهم كرده است.
وی در مورد دیگر واحد تولیدی كه امروز به بهره برداری رسید، گفت: واحد تولید سفره های كاغذی یكبار مصرف نیز در زمینی به مساحت یك هزار و 960 متر مربع و زیر بنای 620 مترمربع در شهرك صنعتی مامونیه راه اندازی شده است.
قناتی اظهار كرد: میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی نیز هشت هزار میلیون ریال است كه زمینه اشتغال هشت نفر را به صورت مستقیم ایجاد كرد.
در سومین روز از دهه مبارك فجر همچنین 6 دستگاه خودرو نیسان كه ارزش هر دستگاه از آنها357 میلیون ریال است از سوی كمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرندیه و مشاركت صندوق كارآفرینی امید با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی به مددجویان واگذار شد كه منبع درآمدی برای 6 خانوار است.
شهرستان 64 هزار نفری زرندیه با داشتن افزون بر 400 واحد تولیدی بزرگ و كوچك یكی از قطب های صنعتی و كشاورزی استان مركزی است.
6539/4896/3075 خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده