۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۳۵
کد خبر: 82816945
T T
۰ نفر
طرح مردم ياري بدنبال ارتقاي سلامت مردم در منطقه هاي محروم است

بندرعباس - ايرنا - فرمانده منطقه دوم ولايت نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي (نداجا) از اجراي طرح مردم ياري اين نيرو در روستاي بخش ليردف شهرستان جاسك با هدف ارتقاي سطح سلامت مردم در مناطق محروم و كمتر برخوردار و كمك به مردم آسيب پذير خبر داد.

دريادار رضا عباسي روز جمعه در حاشيه اجراي اين طرح در گفت و گو با ايرنا افزود: طرح مردم ياري كه همزمان با آغاز دهه مبارك فجر شروع شده در مرحله اول مناطق محروم اطراف پايگاه دريايي مكران و روستاهاي بخش ليردف و آبكوهي را در بر مي گيرد.
وي ادامه داد: در اين طرح 400 خانواده نيازمند بسته هاي غذايي، پوشاك و دانش آموزان اين مناطق نيز بسته هاي فرهنگي دريافت كردند.
وي با بيان اين كه اين اقدام در راستاي ارتقاي سطح معيشت مردم در منطقه هاي محروم و كم برخوردار انجام مي شود افزود: ارتش جمهوري اسلامي ايران كمك به هم نوع را افتخار خود دانسته و بر خود لازم مي داند علاوه بر ايجاد امنيت پايدار در كشور بخصوص در مناطق مرزي، در هر زمان و مكاني به مردم مناطق
محروم مرزي و كم برخوردار كمك و ياري برساند.
فرمانده منطقه دوم ولايت نيروي دريايي ارتش گفت: طرح مردم ياري در راستاي خدمت رساني به مردم در ارتش بنا نهاده شده است و هر جا كه لازم و نياز بوده از مردم و كشور دفاع كرديم.
دريادار عباسي خاطرنشان كرد: معتقديم اعتماد متقابل مردم و نيروهاي مسلح مي تواند باعث امنيت پايدار در جامعه شود.
در اين مراسم كه با همراهي امام جمعه شهرستان جاسك و مديريت عقيدتي سياسي منطقه دوم دريايي ولايت انجام شد امير دريادار رضا عباسي در جمع خانواده هاي روستاي آبكوهي قول پيگيري وضعيت آبرساني و انتقال برق و بهداشت و درمان به اين روستاها از طريق مسئولان شهرستان جاسك و استان هرمزگان را داد.
شهرستان جاسك با 59 هزار نفر جمعيت در 300 كيلومتري شرق بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است.
7199/7408
گزارش: حسن آتش زبان ** انتشار دهنده: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com