مناطق مرزی سد محكمی در برابر دشمنان در دفاع از كیان ایران اسلامی هستند

قصرشیرین- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی استاندار كرمانشاه گفت: امروز مناطق مرزی كشور، سد محكمی در برابر دشمنان در دفاع از كیان ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد ابراهیم الهی تبار پنجشنبه شب در جلسه هم اندیشی حزب اراده ملت ایران كه در سرسرای غدیر قصرشیرین برگزار شد، با تبریك فرارسیدن دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، افزود: امروز امنیت از مناطق مرزی به درون جامعه هدایت می شود و این مهم مرهون حضور با صلابت مرزنشینان است.
وی با اشاره به شهادت سه تن از سربازان گمنام در درگیری با داعش در منطقه ازگله كرمانشاه، اظهار داشت: استان های مرزی در حوزه سیاسی با مشاركت بیش از 70 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم كه بالاتر از میانگین كشوری است، علاقه مندی خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی، آرمان ها و رهبری نشان دادند.
وی در ادامه با قدردانی از تلاش های احزاب در راستای نقش فعالانه آنان در نظام سیاسی كشور، بیان كرد: كرمانشاه یك استان ثروتمند در همه زمینه های مختلف است كه باید در راستای استفاده از این ثروت ها، سیاست ورزانه حركت كنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار كرمانشاه اضافه كرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند كه امام راحل نیز از ابتدای حركت ها برای پیروزی و تشكیل انقلاب، متكی به حضور و رای مردم بودند.
الهی تبار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است كه این فرصت ها همه چیز را شفاف و آماده برای مطالبه گری می كند.
وی اظهار كرد: هر قدر برای شفاف سازی فضای جامعه تلاش كنیم در واقع در راستای توسعه پایدار جامعه بشری گام برداشته ایم.
وی خواستار تلاش برای توانمند سازی احزاب در جامعه شد.
قصرشیرین در غرب استان كرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 كیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/3033 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی