جانشین معاونت فرهنگی وتبلیغاتی دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح منصوب شد

تهران- ایرنا - رئیس ستاد كل نیروهای مسلح با صدورحكمی امیرسرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام را به عنوان جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغاتی دفاعی منصوب كرد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه مركز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح، آیین تكریم و معارفه جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح امروز با حضور سردارعلی عبداللهی معاون هماهنگ‌كننده ستاد كل نیروهای مسلح برگزار شد.
در این مراسم سردارسرتیپ پاسدارسید مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و جمعی از معاونین و مسئولین عقیدتی سیاسی و فرهنگی نیروهای مسلح از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی حضور داشتند.
سردارسرتیپ پاسدارعلی عبداللهی به نقش و اهمیت فرهنگ درجامعه اشاره كرد و افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ضمن اینكه باید در حوزه مأموریت‌های خود پاسخگوی سؤالات و شبهات باشد، باید تلاش كند رسالت خود را در تعمیق باورهای دینی و اسلامی به خوبی ایفا كند.
معاون هماهنگ ‌كننده ستادكل نیروهای مسلح همچنین به رشد و گسترش شبكه‌های مجازی در دنیای امروز اشاره كرد و ضمن برشمردن تهدیداتی كه می‌تواند در این حوزه متوجه جامعه شود، تأكید كرد: این فضا می‌تواند به یك فرصت مناسب در جهت تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از یكسو و افشای اهداف پلید استكبار و صهیونیسم جهانی از سوی دیگر تبدیل شود كه رسیدن به این مهم نیازمند فضای همدلی، همكاری و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف كشور است.
پیش ازسخنان سردارعبداللهی، سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری نیز درسخنان كوتاهی ضمن اشاره به اقدامات همه‌جانبه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی و اهتمام نیروهای مسلح در مقابله جنگ نرم با دشمن تأكید كرد.
در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های امیرسرتیپ ستاد محمود شیخ حسنی، امیرسرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام به عنوان جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی معرفی شد.
گفتنی است امیر شیخ حسنی به عنوان معاون هماهنگ ‌كننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح معرفی شده است.
اجتمام(1)*1724*7029* *تنظیم: فرهاد شرف پور * انتشار: حسین فتح الهی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

سرخط اخبار سیاست