۹ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۱۲
کد خبر: 82812840
T T
۰ نفر

آيين گراميداشت شهيد شوهاني در نهاوند برگزار شد

۹ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۱۲
کد خبر: 82812840
آيين گراميداشت شهيد شوهاني در نهاوند برگزار شد

نهاوند – ايرنا – آيين گراميداشت ياد و خاطره شهيد احمد شوهاني عصر روز دوشنبه با حضور مردم و مسئولان شهرستان نهاوند برگزار شد .

به گزارش ايرنا امام جمعه نهاوند در اين آيين با تجليل از رشادت هاي شهدا در زمينه برقراري امنيت گفت: شهيد شوهاني با رشادت در برابر ضد انقلاب سينه سپر كرد تا اين مردم از شر داعش در امان بمانند.
حجت الاسلام عباسعلي مغيثي نيا با بيان اينكه بايد قدر اين امنيت و شهدا را بدانيم و ادامه دهنده راه آنها باشيم گفت: انقلاب اسلامي ايران با رشادت هاي مردم و شهدا توانست دست آمريكا را از اين كشور و از منطقه كوتاه كند و نگذارد كه آنها به خواسته هايشان برسند.
امام جمعه نهاوند با بيان اينكه دشمن هميشه منتظر فرصت هاي گوناگون براي ضربه زدن به انقلاب است افزود: در حال حاضر دشمن نمي تواند از طريق قدرت نظامي با ما روبرو شود و به همين خاطر از طريق جنگ نرم و فضاي مجازي وارد شده است.
حجت الاسلام مغيي نيا افزود: امروز فضاي مجازي يكي از حربه هاي دشمن براي مقابله با انقلاب اسلامي است و در نا آرامي هاي اخير از اين طريق توانست آشوب ها را مديريت كند لذا ما هم بايد از اين حربه دشمن استفاده كرده و شبكه سازي كنيم و در موقع نياز در صحنه حضور پيدا كنيم.
سرگرد پاسدار شهيد احمد شوهاني از نيروهاي گردان تكاور تيپ 32 انصارالحسين(ع) استان همدان و از مدافعان حرم آل الله روز شنبه 7 بهمن ماه در درگيري با داعش و در حفظ و حراست از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران در منطقه مرزي ازگله به شهادت رسيد.
اين شهيد گرانقدر سابقه چهار بار حضور در سوريه براي مبارزه با داعش و دفاع از حرم آل الله را داشته و به تازگي مسئوليت محور نيروها در منطقه مرزي ازگله را بر عهده گرفت.
پيكر پاك شهيد احمد شوهاني امروز صبح با حضور پرشور مردم از محل سپاه نهاوند تشييع و در زادگاهش شهر برزول به خاك سپرده شد .
شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس 854 شهيد والامقام را تقديم اسلام و انقلاب كرده است.
2087/ 7525 خبرنگار: وحيد سيفي** انتشاردهنده: زهرا پيرنيا