۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۰۱
کد خبر: 82812791
T T
۰ نفر

تمامي راه هاي اصلي و فرعي سوادكوه باز است

۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۰۱
کد خبر: 82812791
تمامي راه هاي اصلي و فرعي سوادكوه باز است

ساري – ايرنا – معاون فرماندار سوادكوه گفت : تمامي راه هاي اصلي و فرعي شهرستان سوادكوه كه بر اثر بارش برف مسدود شده بود ، هم اكنون باز است .

عين الله طالبي شب دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ، افزود : با كمك عوامل راهداري ، هلال احمر و نيروهاي البرز مركزي هم اكنون محورهاي فرعي روستائي و اصلي شهرستان سوادكوه باز است و تردد خودروها با زنجير چرخ امكان پذير است .
وي با بيان اينكه هم اكنون در منطقه ' شش رودبار و دراسله ' برف نشسته است ، گفت كه به دليل برودت شبانگاهي هوا ، تردد در اين مسيرها هم تنها با زنجير چرخ امكان پذير است .
معاون فرماندار سوادكوه با اشاره به اينكه ممكن است تا فردا يخ زدگي در معابر را شاهد باشيم ، بيان كرد : براي محورهاي روستائي به كمك اداره راه و شهرسازي و دهياري ها نسبت به نمك پاشي معابر اقدام مي شود.
طالبي تاكيد كرد : به بخشداري ها اعلام كرده ايم تا با اطلاع به دهياري ها آنان نسبت به دريافت نمك اقدام و فردا صبج نسبت به نمك پاشي معابر خود در روستاها اقدام كنند.
به گفته رئيس اطلاع رساني و روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش مازندران فردا ' سه شنبه ' مدارس مقطع ابتدائي شهرستان سوادكوه تعطيل اعلام شده است .
شهرستان سوادكوه با داشتن 171 روستا ، داراي 90 كيلومتر راه اصلي و 700 كيلومتر راه فرعي و روستائي است .
خبرنگار : مونا معيني كوچكسرائي **انتشار دهنده :محسن حسن نيا
7334/1899