۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۰۶
کد خبر: 82812666
T T
۰ نفر
رييس شوراي اسلامي شهر اهواز:اين شورا تمايلي براي ورود به حواشي ندارند

اهواز - ايرنا - رييس شوراي اسلامي شهر اهواز اخبار منتشر شده در فضاي مجازي و برخي رسانه ها مبني بر دخالت اين شوراي در عزل و نصب هاي شهرداري اهواز را شايعه خواند و گفت: اعضاي اين شورا تمايلي براي ورود به حواشي ندارند زيرا حواشي براي شورا سم مهلك است.

به گزارش ايرنا محمدجعفر فلسفي دوشنبه در بيست و پنجمين جلسه شوراي شهر اهواز در نطق پيش از دستور افزود: در تمام عزل و نصب ها نظر شهردار مقدم بوده و اگر مشورتي از سوي اعضاي شوراي شهر داده شده براساس حفظ حرمت بوده است.
وي با تاكيد بر اينكه هيچ كدام از شايعات پيرامون دخالت اعضاي شوراي شهر واقعيت ندارد گفت: اگر به اين شايعات به موقع پاسخ نمي دهيم براي آن است كه وظيفه اصلي ما نبايد بر اين حواشي سايه افكند.
رييس شوراي اسلامي شهر اهواز خاطر نشان كرد: از ابتداي اين دوره از شورا تلاش بر ايجاد تغييرات، محرز بود زيرا اين مطالبه مردم است.
وي با بيان اينكه شهردار اهواز اصل را بر تعامل نهاده اما در پايان بنابر تشخيص خود عمل مي كند افزود: حتي اگر فشاري نيز براي عزل و نصب ها باشد تاثيرگذار نخواهد بود.
فلسفي در بخشي ديگر از سخنان خود به دهه فجر اشاره و اظهار كرد: اين دهه آغاز يك عصر تاريخي بود كه در تعيين سرنوشت ايران و جهان اسلام نقش بي بديلي داشت.
وي افزود: رژيم شاهنشاهي در روزهاي آخر حكومت از هيچ كاري براي سركوب كردن مردم فروگذار نكرد اما تمام اقدامات آنها نتيجه معكوس داشت.
رييس شوراي اسلامي شهر اهواز گفت: پس از گذشت 39 سال از پيروزي انقلاب اسلامي و باوجود مشكلات موجود، همچنان شاهد پويايي آن هستيم.
بنابراين گزارش، در هفته هاي گذشته برخي رسانه ها و شبكه هاي مجازي تغييرات مديران در بدنه شهرداري اهواز را نتيجه فشار وارده از سوي اعضاي شوراي اسلامي شهر اهواز عنوان كرده بودند.
9887 / 6037
خبرنگار: ندا رضاپور ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي