۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۰۶
کد خبر: 82811102
T T
۰ نفر

برف روبي سطح شهر قم توسط1500 نيروي شهرداري

۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۰۶
کد خبر: 82811102
برف روبي سطح شهر قم توسط1500 نيروي شهرداري

قم- ايرنا- مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم گفت: يك هزار و 500 نيروي شهرداري اين استان با به كارگيري 250 دستگاه انواع ماشين آلات مكانيزه برف روب و نمك پاش سطح شهر قم را برف روبي كردند.

سيد محسن ميرهادي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: با توجه به بارش باران و برف كه از جمعه شب در اين استان آغاز شد، شهرداري تمهيدات لازم را در مناطق هشت گانه قم انديشيده است و تاكنون مشكلي در سطح شهر به وجود نيامده است.
وي اضافه كرد: نيروهايي از حوزه هاي خدمات شهري، فضاي سبز و آتش نشاني دو 2 شيفت كاري در آمادگي كامل بودند و 350 باكس شن و نمك نيز در سطح شهر به ويژه سطوح شيب دار براي جلوگيري از يخ زدگي معابر و سرخوردن خودروها تعبيه شده بود.
وي ادامه داد: نيروهاي شهرداري از ساعات اوليه بارش اقدام به نمك پاشي تمام زيرگذرها و روگذرها نموده اند و 250 دستگاه برف روب و نمك پاش نيز در اين زمينه فعال است كه تا حد ممكن به دليل مشكلات زيست محيطي كمتر از نمك استفاده شود.
ميرهادي گفت: با مديريت خوب نيروهاي شهرداري تاكنون هيچ مسيري در سطح استان مسدود نشده است و تمام مشكلاتي كه شهروندان به سامانه 137 اعلام نموده اند، در اسرع وقت رسيدگي شده است.
وي افزود: برف روبي درختان سطح شهر به ويژه درختاني كه امسال كاشته شده بودند، به صورت جدي و در سطح گسترده انجام شد.
بنابر پيش بيني اداره كل هواشناسي قم، بارش برف به صورت پراكنده تا اواخر وقت امروز ادامه دارد و دماي هوا تا پايان هفته بسيار سرد خواهد بود و در مواقعي به 13 درجه سانتيگراد زير صفر نيز خواهد رسيد.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سميه حيدري **انتشار- جعفرمسلمي