۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۴۰
کد خبر: 82811045
T T
۰ نفر

ادامه بارش پراكنده برف در گيلان تا فردا

۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۴۰
کد خبر: 82811045
ادامه بارش پراكنده برف در گيلان تا فردا

رشت - ايرنا - سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان از ادامه مه آلودگي، ابرناكي و بارش پراكنده برف در استان تا فردا (دوشنبه) خبر داد.

مازيار غلامي روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا بيان كرد: نقشه هاي هواشناسي نشان دهنده فعاليت سامانه سرد و بارشي در منطقه است كه بر اين اساس طي 24 ساعت آينده ابرناكي، بارش برف (در بعضي نقاط جلگه بارش باران و مخلوط باران و برف ) ، وزش باد ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و كولاك برف پيش بيني مي شود.
وي آسمان امروز گيلان را ابري و مه آلود، بارش برف (بعضي نقاط جلگه اي باران يا مخلوط برف و باران) ، وزش باد ، در نواحي غربي ابري بتدريج با كاهش ناپايداري و ابر عنوان و براي فردا نيز آسمان استان را در مركز و شرق نيمه ابري تا ابري و مه آلود، بارش برف پراكنده، بتدريج كاهش ابر، شب يخبندان، در غرب صاف تا نيمه ابري، يخبندان پيش بيني كرد.
غلامي گفت: بيشينه دماي گيلان طي شبانه روز گذشته با شش درجه مربوط به شهرهاي تالش، بندرانزلي، رودسر و ايستگاه هواشناسي فرودگاه رشت و كمينه دما با 10 درجه زيرصفر مربوط به جيرنده ثبت شده است.
سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان كمينه دماي ثبت شده در ايستگاه هواشناسي فرودگاه رشت طي شبانه روز گذشته را نيز يك درجه ذكر كرد.
به گفته غلامي، بيشترين ميزان بارش باران در استان طي شبانه روز گذشته با نزديك به 76.8 ميليمتر در لاهيجان ثبت شده و در ايستگاه هواشناسي كشاورزي رشت و بندركياشهر نيز به ترتيب 40 و 34 ميليمتر باران باريده است.
خبرنگار:اميرپوراحمد**انتشاردهنده:كبيري
7294/2007
۰ نفر