۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۵۴
کد خبر: 82803358
T T
۰ نفر

روز خوب فوتبالي براي مازني ها در ليگ يك

۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۵۴
کد خبر: 82803358
روز خوب فوتبالي براي مازني ها در ليگ يك

ساري-ايرنا- برد تيم فوتبال نساجي قائمشهر در بازي خانگي و تيم فوتبال خونه به خونه در قم روز خوب فوتبالي را در روز يكشنبه اول بهمن ماه براي مازني ها در ليگ يك رقم زد.

به گزارش خبرنگارايرنا در هفته بيستم رقابت هاي فوتبال ليگ يك جام آزادگان در قائمشهر نساجي اين شهر ميزبان آلومينيوم اراك بود كه اين ديدار با نتيجه يك بر صفر به سود ميزبان خاتمه يافت.
گل اين ديدار را محمد عباس زاده در نخستين بازي خود براي اين تيم پس از بازگشت از سايپا به تيم محبوبش در قائمشهر با حركت آكرباتيك( قيچي برگردون) در دقيقه 20 نيمه اول به ثمر رساند.
نساجي قائمشهر كه هفته نوزدهم را با باخت 3 بر يك در بندرعباس ( زمين بيطرف) به گل گهر واگذار كرده بود، با اين برد توانست با 36 امتياز جاي خود را در رده سوم محكم كند.
نفت مسجد سليمان با همين تعداد بازي و 42 امتياز در رده اول و بادران تهران نيز با 38 امتياز رده دوم جدول اين رقابت ها را در اختيار دارند.
* برد خونه به خونه با سرمربي جديد و خارجي
تيم خونه به خونه بابل ديگر نماينده مازني ها در رقابت هاي ليگ يك نيز با برد 2 بر يك و كسب 3 امتيازدر برابر تيم بحران زده صبا قم توانست با 35 امتياز از 20 بازي خود را به رده چهارم و در همسايگي تيم همشهري نساجي قائمشهر برساند.
در رقابت هاي فوتبال ليگ يك جام آزادگان 18 تيم حضور دارند و 2 تيم به ليگ برتر به عنوان سوپرليگ فوتبالي ايران صعود مي كنند و مازندران با داشتن بيش از 100 بازيكن تراز اول فوتبال در سطح كشور و لژيونر از 13 سال گذشته در حسرت حضور در بالاترين سطح فوتبالي كشور قرار دارد.
خبرنگار: حسين فلاحتي ** انتشاردهنده : محسن حسن نيا
6982/1899