۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲
کد خبر: 82799034
T T
۰ نفر
برانكو:داستان طارمی تمام شد/ پیشرفت گسترش فولاد با تغییرات

تهران - ایرنا - «برانكو ایوانكوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از زمانی كه سرمربی خود را تغییر داد، روند رو به رشدی در پیش گرفت و كسب 20 امتیاز از یازده بازی اخیر دلیل این ادعا است.

به گزارش ایرنا، برانكو روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از مصاف سرخپوشان پایتخت با تیم گسترش فولاد تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ضمن تسلیت به ملت ایران به دلیل حادثه نفتكش سانچی و درگذشت شهادت گونه دریانوردان ایرانی در این نفتكش، افزود: تیم گسترش فولاد در چهار دیدار نیم فصل دوم رقابت های لیگ، هفت امتیاز كسب كرده است و به خوبی می دانیم مقابل یك تیم سازمان یافته بازی خواهیم كرد.
وی گفت: این تیم خیلی سخت می بازد و از سرمربی توانایی مانند «فیروز كریمی» كه به جای «لوكا بوناچیچ» آمده بهره می برد. اما با تمام احترامی كه برای این تیم قائل هستیم، می خواهیم به مانند دیدار هفته گذشته مقابل مشكی پوشان مشهد به روند پیروزی های خود ادامه دهیم.
دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران، فردا پنجشنبه از ساعت 15 و 30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
هم اكنون سرخپوشان پایتخت با 44 امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ هستند و گسترش فولاد با 27 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاكید بر اینكه بازیكنانش برای هر بازی با انگیزه پیروزی حاضر می شوند، اظهار داشت: اطمینان دارم هواداران به مانند بازی گذشته پرسپولیس مقابل مشكی پوشان تیم را حمایت می كنند تا هدف ما كه همچنان برد، برد و برد است، محقق شود.
برانكو با اشاره به مصدومیت و محرومیت « كمال كامیابی نیا» و «محسن ربیع خواه» بیان داشت: متاسفانه برای كامیابی نیا در استخر مصدومیتی ایجاد شد كه این موضوع سبب می شود «احمد نوراللهی» جایگزین او شود و كمال به دلیل مصدومیت یك ماهه از پاداش ها و سایر امكاناتی كه برای دیگر بازیكنان است، محروم می شود. زیرا هر بازیكنی مسئولیت دارد در زمان بازی، تمرین و بیرون از تمرین از خودش مراقبت كند.
وی در خصوص اردوهای یك روزه كه «كارلوس كی روش» سرمربی تیم ملی برای ملی پوشان حاضر در لیگ برتر برنامه ریزی كرده است، گفت: پیشتر نیز گفته ام كه پرسپولیس در هر زمانی از تیم ملی حمایت می كند و قطعا ما مانعی برای حضور بازیكنان دعوت شده پرسپولیس به تیم ملی نخواهیم بود. زیرا برای هر بازیكنی افتخار و اولویت حضور در تیم ملی فوتبال كشور است و برای باشگاه ها هم افتخار بزرگی است كه بازیكنان ملی پوش بیشتری داشته باشند كه برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم.
وی در باره آخرین وضعیت «مهدی طارمی» مهاجم سابق پرسپولیس و اینكه احتمال دارد در صورت قطعی نشدن پیوستنش به الغرافه قطر به پرسپولیس باز گردد؟ بیان داشت: داستان طارمی برای من تمام شده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با كانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029** 1701
خبرنگار: مهدی موذن* انتشار: حمید قدیمی