۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۱۱
کد خبر: 82794500
T T
۰ نفر
افزایش 134 درصدی كشفیات مواد مخدر در استان ایلام

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش 134 درصدی كشفیات مواد مخدر در استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایرنا از مركز اطلاع رسانی پلیس، سردار نورعلی یاری گفت: اطلاعاتی در خصوص حمل مواد مخدر توسط یكی از عمده فروشان مواد مخدر در بخش كلات مورموری دریافت و موضوع به صورت ویژه در دستوركار پلیس شهرستان آبدانان قرار گفت.
وی ادامه داد: با سرنخ های به دست آمده، فروشنده عمده مواد مخدر شناسایی و طی هماهنگی های به عمل آمده با مقامات قضایی شهرستان توسط عوامل انتظامی بخش كلات مورموری، متهم در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: از متهم چهار كیلوگرم موادمخدر از نوع تریاك كه به صورت ماهرانه در خودروی نیسان جاسازی كرده بود كشف شد.
وی تصریح كرد: پس از دستگیری، متهم با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان آبدانان، و خوردوی نیسان این سوداگر نیز توقیف شد.
سردار یاری تاكید كرد: با تلاش شبانه روزی همكاران، از ابتدای سال تاكنون، 134 درصد افزایش كشفیات مواد مخدر و 10 درصد افزایش دستگیرشدگان را داشته ایم.
فرمانده انتظامی استان ایلام ازشهروندان خواست هرگونه عرضه و توزیع موادمخدر را به پلیس اطلاع دهند تا اجازه فعالیت كسانیكه جوانان و نوجوانان كشور را به ورطه نابودی هدایت می كنند داده نشود.

** كشف سرقت احشام به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از دستگیری سارق احشام بخش ماژین و كشف سرقت به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ مهرداد علیمحمدی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام شكایت تعدادی ازساكنان روستاهای بخش ماژین شهرستان دره شهر مبنی بر سرقت احشام روستاییان ، مراتب در دستور كار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه بخش ماژین با انجام اقدامات شبانه روزی پلیسی توانستند سارق احشام را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یك عملیات غافلگیرانه او را دستگیر كنند.
وی تاكید كرد: سارق در تحقیقات اولیه به سرقت تعداد قابل توجهی احشام به ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون ریال اعتراف كه در این راستا پرونده ای تشكیل و جهت بررسی بیشتر در دست اقدام می باشد.
سرهنگ علی محمدی با اشاره به اقدامات رد گم كنی سارق مانند شستشوی كامل و ایجاد تغییرات در پشم و شمایل احشام سرقتی و فروش آنها به مالخرها از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت از خرید احشام زنده و یا خرید گوشت از قصابی های غیرمجاز خودداری كنند.
دریافت و انتشار: حسن كهزادیان
6119

سرخط اخبار استان‌ها