پيروزي مقتدرانه بعثت كرمانشاه مقابل گيتي پسنداصفهان/صعود به مكان چهارم

كرمانشاه- ايرنا- در آغاز هفته هفدهم رقابت هاي ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه هاي كشور، تيم فوتبال بعثت كرمانشاه موفق شد مقتدرانه و با حساب 'سه برصفر' از سد گيتي پسند اصفهان عبور كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، تيم هاي بعثت كرمانشاه و گيتي پسند اصفهان از ساعت 14 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه انقلاب شهر كرمانشاه به مصاف يكديگر رفتند و در پايان اين تيم ميزبان بود كه توانست دست پر و با سه امتياز زمين را ترك كند.
در نيمه اول مسابقه، 2 تيم حملاتي روي دروازه يكديگر ترتيب دادند اما موفق به باز كردن دروازه حريف نشدند تا در نهايت با تساوي بدون گل به رختكن بروند.
با آغاز نيمه دوم تيم بعثت توپ و ميدان را در اختيار گرفت و در همان دقايق ابتدايي اين نيمه 2بار توسط ميلاد نجمي در دقايق 51 و 65 به گل دست پيدا كرد.
اين پايان كار نبود چرا كه در دقيقه 78 ديدار نيز سجاد سياه كمري گل سوم تيم بعثت را به ثمر رساند تا در نهايت اين ديدار با حساب 'سه بر صفر' به سود نماينده كرمانشاه پايان يابد.
بعثت كرمانشاه با اين پيروزي 24 امتيازي شد و با يك بازي عقب افتاده توانست 2 پله در جدول صعود و به رده چهارم برسد.
گيتي پسند اصفهان نيز با اين شكست 10 امتيازي و در انتهاي جدول رده بندي گروه سوم باقي ماند.
تيم بعثت كرمانشاه بازي عقب افتاده خود را مقابل خيبر خرم آباد روز شنبه 30 دي در زمين حريف برگزار و در صورت پيروزي مي تواند به مكان سوم جدول صعود كند.
رقابت هاي ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه هاي كشور در سه گروه 11 تيمي برگزار و در پايان مرحله اول، از هر گروه چهار تيم به دور دوم و نهايي صعود مي كنند.
12 تيم راه يافته به مرحله دوم در 2 گروه 6 تيمي باهم مسابقه مي دهند و در نهايت تيم هاي اول هر گروه جواز حضور در مسابقات فصل آينده رقابت هاي ليگ دسته يك را دريافت مي كنند.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده:فرزاد نويدي