۱۸ دی ۱۳۹۶، ۸:۴۳
کد خبر: 82788872
T T
۰ نفر

مسیر ایلام - مهران مسدود می شود

۱۸ دی ۱۳۹۶، ۸:۴۳
کد خبر: 82788872
مسیر ایلام - مهران مسدود می شود

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: مسیر ایلام - مهران به منظور اجرای عملیات راهسازی روز 19 دی ماه مسدود می شود.

به گزارش ایرنا از مركز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار كرد: مسیر ایلام _ مهران در كیلومتر 9 و در محل تونل راه كربلا به صورت موقت جهت عملیات ایمن سازی از ساعت 9 صبح فردا سه شنبه 19 دی ماه تا ساعت 13 همان روز مسدود خواهد شد.
وی یادآور شد: مسیر جایگزین برای تردد وسایل نقلیه مسیر جاده قدیم ماربره است.
رئیس پلیس راه ایلام تاكیدكرد: این مسیر به جهت پیچ و خم های فراوان، عرض كم و كوهستانی بودن مخاطراتی را خواهد داشت كه لازم است رانندگان صبر و حوصله در رانندگی و پرهیز از ارتكاب رفتارهای پر خطر از جمله سبقت و انحراف بچپ را در سرلوحه كار خود قرار دهند.

** استفاده از وسایل آتش زا در وسایل نقلیه ممنوع است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: استفاده از وسایل آتش زا از قبیل بخاری، پك نیك و اجاق گاز در وسایل نقلیه ممنوع است.
سرهنگ محسن ناصری افزود: برابر بند ۲۰۵۴ جدول جرائم راهنمایی و رانندگی برای رانندگانی كه از وسایل آتش زا در وسایل نقلیه خوداستفاده كنند، مبلغ ۴۰۰ هزار ریال جریمه پیش بینی شده است.
وی افزود: بعضی اوقات مشاهده می شود برخی از رانندگان در فصل سرما و برودت هوا برای گرم نگه داشتن فضای داخلی خودرو از وسایل آتش زا و خطرناك مانند پك نیك و اجاق گاز استفاده می كنند.
رئیس پلیس راهور ایلام با بیان اینكه رانندگان فقط مجاز به استفاده از سیستم گرمایشی استاندارد خود وسیله نقلیه هستند، افزود: در صورت رویت چنین مواردی در داخل خودرو، بطور قطع پلیس با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد كرد.
ناصری گفت: افزون بر این برخی از افراد كاسب و دوره گرد كه شب ها در داخل وسایل نقلیه خود در حاشیه معابر استراحت می كنند نیز از وسایل گرمایشی مانند اجاق گاز استفاده می كنند كه بارها شاهد مرگ آنان به واسطه انتشار گاز منواكسیدكربن در فضای بسته شده وسیله نقلیه بوده ایم.
سرهنگ ناصری با اشاره به خطرناك بودن استفاده از وسایل گرمایشی سیار و حمل مواد سوختی خارج از باك، افزود: در زمان تصادف و ترمزهای شدید وجود این گونه وسایل گرمایشی در خودرو می تواند مزید بر علت شده و با احتراق وسیله نقلیه شدت حادثه را بیشتر كند.
دریافت و انتشار: حسن كهزادیان
6119