همه قوا با تمام تلاش مشكلات را از سر راه مردم بردارند/ ملت هوشمند ایران فریب توطئه های دشمنان را نمی خورند

تهران- ایرنا- سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاكید بر این كه همه قوا و مسئولان باید با تمام تلاش به مردم خدمت كنند و مشكلات را از سر راه بردارند، گفت: ملت ایران هوشمند تر و آگاه تر از این مسائل هستند كه فریب توطئه های دشمنان را بخورند.

«سید حسین نقوی حسینی» عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به حضور اعضاء و نمایندگان دستگاه های دعوت شده به جلسه فوق العاده امروز این كمیسیون گفت: در ابتدای جلسه «علاء الدین بروجردی» رئیس كمیسیون به برخی از عوامل زمینه ساز مسائل اخیر و موج سواری دشمن در عرصه فعلی و تلاش برای جبران ناكامی هایی كه اخیرا در منطقه به دست آورده، اشاره كرد.

**بروجردی: برخلاف تصور دشمنان، شرایط آرام است
سخنگوی كمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بروجردی گفت كه بر خلاف تصور باطل دشمنان انقلاب اسلامی، شرایط آرام است و همه امور در موقع مقرر انجام می شود.
نقوی حسینی افزود: در این جلسه مطرح شد كه همه گروه های معاند از منافقین تا سلطنت طلب ها وارد صحنه شده وتحریك می كنند تا از فضا استفاده كنند و سرمنشاء این تحركات خارجی است.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: مسائلی مانند صندوق های مالی و پولی، شاندیز مشهد، برخی گرانی ها و مشكلات اقتصادی موجب اعتراضاتی شد و مردم را به سوی انجام واكنش هایی هدایت كرد و اعتماد عمومی دچار خدشه شد ولی اعتراضات به صورت مطالبات و توقعات اقتصادی مطرح شد.
سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: با ورود منشاء خارجی و دشمنان قسم خورده ملت ایران مثل آمریكا، و رژیم صهیونیستی و بعضی عوامل منطقه ای آنها ، اعتراضات به اغتشاشات كشیده شد و وارد شدن خسارات جانی و مالی به مردم، به اموال عمومی و امكانات شهری نیز شروع شد.
نقوی حسینی تاكید كرد: بین اعتراضات و مطالبات اقتصادی با اغتشاشات با منشاء خارجی تفاوت وجود دارد و بین آنها باید تفكیك قائل شد.
نماینده مردم در مجلس افزود: ملت ایران قطعا تحمل نمی كنند كه عده ای نظم عمومی را به هم بزنند و خسارات جانی و مالی به مردم وارد كنند و هوشمند تر و آگاه تر از این مسائل هستند كه فریب این گونه فتنه ها و توطئه ها را بخورند.
سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در این جلسه تاكید شد كه همه قوا و مدیران و مسئولان باید با تمام تلاش به مردم خدمت كنند و مشكلات را از سر راه بردارند.
سیام**3070**1449**تنظیم كننده: داود نخ كوب نیاسر**انتشار دهنده: امیر كاردان راد
۰ نفر