۷ دی ۱۳۹۶، ۲۳:۴۵
کد خبر: 82778920
T T
۰ نفر
سرمربي پديده مشهد: هر تيمي كه اشتباه كمتري داشته باشد پيروز است

اصفهان-ايرنا- سرمربي تيم پديده مشهد گفت: بازي با سپاهان هميشه سخت است و هر تيمي كه اشتباه كمتري داشته باشد پيروز است.

به گزارش ايرنا، رضا مهاجري عصر پنجشنبه در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل سپاهان افزود: بازي سختي را در مقابل تيم با سابقه و قدرتمند سپاهان در پيش رو داريم و اين تيم ريشه دارفوتبال خوبي را ارائه مي كند.
وي گفت: سپاهان نقاط ضعف و قوتي دارد كه توسط كادر فني پديده آناليز شده است و اگر بازيكنان در بازي فردا تمركز و انگيزه لازم را داشته باشند، مي‌توانيم نتيجه خوبي كسب كنيم.
وي گفت: شش امتياز فعلاً از ما كسر شده، اما باشگاه در اين مورد مستنداتي داشته و ارايه داده است.
مهاجري افزود: زماني امتياز كسر مي‌شود كه فيفا به باشگاه اولتيماتوم داده باشد ولي از يك سال گذشته تا كنون هيچ نامه و ابلاغيه‌اي از طرف فيفا به باشگاه پديده ارسال نشده است.
مهاجري گفت: چهار بازيكن خارجي داشتيم كه با سه بازيكن به نام‌هاي نسيم‌اف، كنزوويچ و ميلان تسويه حساب كرده‌ايم و تنها ايگور پراهيچ باقي مانده كه باشگاه بزودي با او هم تسويه حساب مي‌كند.
وي گفت: براي ديدار فردا بازيكن محروم و مصدوم نداريم و فاضلي و صادقي هم بازيكناني هستند كه به ما اضافه شده‌اند .
وي در مورد جدايي اكبر ايماني از پديده گفت: ايماني تصوري در مورد قرارداد خود داشت كه با تصور باشگاه تفاوت دارد و مديرعامل باشگاه با جديت پيگير اين موضوع است و مي‌گويد تعهد خود را به اكبر ايماني انجام داده است.
مهاجري گفت: برخي باشگاه‌ها حرفه‌اي عمل نكرده و بطور مستقيم با خود بازيكن مذاكره مي‌كنند و برخي از مديربرنامه‌ها نيز قبل از پايان نيم‌فصل كار خود را آغاز مي‌كنند.
وي گفت: مديران باشگاه و هيأت مديره با وجود مشكلات مالي، تلاش زيادي براي بهبود شرايط انجام مي‌دهند و بازيكنان هيچ طلبي از سال‌هاي قبل ندارند.
وي اظهار كرد: وقتي بازيكني از يك باشگاه به تيم ملي مي‌رسد، نبايد به فكر پيوستن به تيم‌هاي هم‌سطح تيم فعلي خود باشد به نظر من ايماني در اين مورد اشتباه كرد.
به گزارش ايرنا، تيم هاي سپاهان اصفهان و پديده مشهد در هفته هفدهم ليگ برتر فوتيال ايران از ساعت 15:15 درورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم مي روند.
ت/8114/خبرنگار:اكبري ** انتشار: سلطانمرادي
۰ نفر