۵ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۲۸
کد خبر: 82776129
T T
۰ نفر
ریاست دانشگاه های علم و صنعت و گیلان ابقا شدند

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احكامی جداگانه، محمدعلی برخورداری را به مدت چهار سال در ریاست دانشگاه علم و صنعت ایران و احمد رضی را در ریاست دانشگاه گیلان ابقا كرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منصور غلامی در حكم ابقای محمدعلی برخورداری و احمد رضی، ضمن قدردانی و تشكر از خدمات ارزنده‌ آنها اعلام كرد كه براساس تبصره 1 ماده 4 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای به مدت چهار سال به ریاست دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه گیلان منصوب شده اند.
وی ابراز امیدواری كرد این دو رئیس دانشگاه با سعی و اهتمام و بر اساس اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و كارشناسان محترم و جلب مشاركت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فكری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی كشور گام های موثری بردارند.
وزیر علوم خطاب به برخورداری و رضی تاكید كرد: انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی و فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتكال به خداوند متعال نهایت كوشش و اهتمام خویش را به كار برید.
محمدعلی برخورداری از سال 1392 تاكنون ریاست دانشگاه علم و صنعت ایران را برعهده داشت و احمد رضی نیز از آذرماه 1392 عهده دار ریاست دانشگاه گیلان بود.
فراهنگ ** 7561 **1055
دریافت كننده: سارا كریمیان**انتشار: زینب كارگر
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ