۴ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۵۹
کد خبر: 82775427
T T
۰ نفر
تيم بسكتبال پتروشيمي همچنان بر روي نوار پيروزي گام بر مي دارد

اهواز - ايرنا - تيم پتروشيمي بندرامام همچنان در نوار پيوسته پيروزي در ليگ برتر بسكتبال پيش مي رود و تا به امروز به عنوان تنها تيم بدون شكست اين رقابت ها يكه تاز ميدان است.

به گزارش ايرنا تيم پتروشيمي بندرامام روز دوشنبه در هفته شانزدهم رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال در ماهشهر پذيراي تيم شهرداري تبريز بود كه با نتيجه 71 بر 66 مقابل اين تيم به برتري رسيد.
با توجه به اين كه دو تيم پتروشيمي و شهرداري تبريز مكان هاي اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده بودند، حساسيت اين ديدار دوچندان شده بود و پيروزي دراين بازي براي هر دو تيم از اهميت بالايي برخوردار بود.
در كوارتر اول اين ديدار شاگردان مهران شاهين طبع كه از تجربه بيشتري نسبت به بازيكنان شهرداري برخوردار بودند از حريف خود پيش افتادند و با نتيجه 19 بر 13 به برتري رسيدند.
در كوارتر دوم تيم پتروشيمي بندرامام با پرتاب هاي بي نقص بازيكنانش گوي سبقت را از حريف خود ربود و با نتيجه دور از انتظار 26 بر 8 پيروز اين كوارتر شد.
بازيكنان تيم شهرداري تبريز كه نمي خواستند به راحتي بازنده اين ديدار شوند در كوارتر سوم به خود آمدند و در دفاع و حمله برتر از تيم پتروشيمي نشان دادند و در نهايت با احتساب 25 بر 15 به برتري رسيدند.
در كوارتر چهارم اگر چه بازيكنان شهرداري عملكرد بهتري نسبت به بازيكنان تيم پتروشيمي به نمايش گذاشتند و با نتيجه 20 بر 11 به برتري دست يافتند اما در نهايت با حساب 71 بر 66 بازنده اين ديدار شدند تا چهارمين شكست خود را در ليگ امسال تجربه كنند.
تيم پتروشيمي بندرامام در حال حاضر با كسب 28 امتياز در صدر جدول قرار دارد اين تيم هفته آينده بايد در تهران به مصاف تيم نيروي زميني برود.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاكري**انتشار: كبري آقازري