۴ دی ۱۳۹۶، ۸:۳۱
کد خبر: 82774498
T T
۰ نفر
حركت با دنده عقب در اتوبان زنجان - تبريز حادثه اي خونين رقم زد

زنجان - ايرنا- رئيس پليس راه استان زنجان گفت: برخورد يك دستگاه كاميون خاور با خودروي سواري پرايد در اتوبان زنجان -تبريز، 2 كشته و چهار مصدوم برجاگذاشت.

سرهنگ علي اصغر شيرمحمدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه تلخ و خونين حوالي ساعت 21:50 يكشنبه شب در كيلومتر 43 خط شمالي اين آزاد راه اتفاق افتاد.
وي، علت اين حادثه را حركت دنده عقب راننده خودروي سواري پرايد اعلام و اظهار كرد: شدت برخورد اين خودروها به حدي بود كه يك مادر با پسربچه چهار ساله اش در دم فوت كردند و يك مادر با پسر بچه اش نيز كه در وضعيتي وخيم بودند به بيمارستان منتقل شدند.
شيرمحمدي افزود: راننده خودروي سواري پرايد و يك سرنشين مرد نيز كه از نواحي مختلف بدن دچار آسيب و جراحات شده بودند براي مداوا به بيمارستان انتقال يافتند.
به گزارش ايرنا 29 آذر امسال نيز بر اثر وقوع تصادف رانندگي در اتوبان زنجان - تبريز، سه نفر كشته و 2 نفر نيز مصدوم شدند.
در اين حادثه كه در پي واژگوني كاميون خاور اتفاق افتاد يك دستگاه خودروي سواري پرايد با پنج سرنشين از راه رسيده و به دليل تاريكي شب و نبود ديد كافي با اين خودروي واژگون شده به شدت برخورد كرد كه منجر به فوت سه نفر و مصدوميت 2 نفر از سرنشينان پرايد شد.
در نخستين دقايق بامداد روز پنجشنبه /30 آذر/ نيز يك دستگاه خودروي وانت نيسان در اتوبان زنجان - تبريز واژگون شد كه بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده، راننده جان باخت و 2 سرنشين آن نيز مصدوم و به بيمارستان انتقال يافتند.
طي هشت ماهه امسال 12 هزار نفر بر اثر وقوع تصادف رانندگي در مسيرهاي ارتباطي اين استان مصدوم شدند و 140 نفر از هموطنان نيز بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باختند كه اين رقم در مقايسه با مدت مشابه پارسال 31 نفر كاهش نشان مي دهد.
خستگي و خواب آلودگي بيش از 40 درصد از حوادث رانندگي در مسيرهاي ارتباطي زنجان را شكل مي دهد كه اغلب نيز به واژگوني خودروها منجر مي شود.
6084/6085
خبرنگار: پرويز غفاري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي