۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۷
کد خبر: 82764850
T T
۰ نفر
نشان نخستین جایزه پژوهش سینمایی سال به موزه سینما اهدا می شود

تهران- ایرنا- همزمان با برگزاری آیین اختتامیه نخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال، نشان این جایزه پژوهشی رونمایی و به موزه سینما اهدا می شود.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از موزه سینما، آیین اختتامیه نخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال به دبیری اسماعیل بنی اردلان در موزه سینما برگزار می شود و قرار است نشان این جایزه پژوهشی درغرفه مربوط به تندیس های اهدایی جشنواره های معتبر ملی و بین المللی در موزه سینما جانمایی شود.
نخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی روز 28 آذرماه از ساعت 15 در سالن سینماتوگراف موزه سینما با حضور پژوهشگران و مدیران سینمایی، فیلمسازان، منتقدان، اهالی رسانه و دانشجویان برگزار می شود و بهترین پژوهشگران در شاخه‌های پژوهش مستقل، مقاله و پایان‌نامه سینمایی و بهترین مركز پژوهشی معرفی و تجلیل خواهند شد.
محمود اربابی، رمضانعلی حیدری خلیلی، روح‌الله حسینی، اسماعیل بنی اردلان، محمدعلی حسین‌نژاد، اعظم راودراد، مهدی رحیمیان، مصطفی كاظمی، اكبر نبوی، علیرضا صدرالدینی و فرهاد توحیدی اعضای شورای سیاست‌گذاری نخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال هستند.
معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی و مدرسه ملی سینمای ایران به‌منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای شناسایی و تأمین نیازهای پژوهشی سینمای ایران و بهره‌گیری هر چه بیشتر جامعه به‌طور عام و خاص از نتایج و یافته‌های پژوهشی و مطالعاتی و كوشش‌های علمی استادان و پژوهش‌گران، همچنین ارج نهادن به كوشش‌های آنان و معرفی آثار برتر، نخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال را در آذرماه ۹۶ همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌كنند.
موزه سینمای ایران با هدف گردآوری، حفظ ، ثبت و عرضه مناسب میراث سینمای ایران در شهریورماه ۱۳۷۳پا گرفته است.
فراهنگ ** 1085**1055
دریافت كننده : ناهید پورمند**انتشار: زینب كارگر

سرخط اخبار فرهنگ