مدیرعامل تامین اجتماعی: ۲۲۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت تادیه شد+ فیلم

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای دولت تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تادیه و سهام خیلی خوبی واگذار شده است.

میرهاشم موسوی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در دولت سیزدهم پرداخت بدهی‌ها به سازمان تامین اجتماعی روند خیلی خوبی داشته که در قیاس با دولت‌های قبلی هم رقم قابل توجهی است و کیفیت دارایی‌ها و سهامی که از قِبَل این بدهی به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده، خوب و مناسب است.

وی ادامه داد: عمدتا از همان روال قبلی که واگذاری‌های دارایی‌های زیان‌ده و شرکت‌های عمدتا دارای مشکل به این سازمان در ازای بدهی بود، فاصله گرفتیم و شرکت‌های خوبی از جمله پتروشیمی شازند و کشتی‌رانی که برخی از آنها شرکت‌های بورسی خوبی هستند به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

از اول سال دارایی‌هایی که باید به ما واگذار شوند را شناسایی می‌کنند و امیدواریم ۱۳۰ همت (هزار میلیارد تومان) هم در سال جاری از دولت از بابت تادیه بدهی را دریافت کنیمبه گفته موسوی، از ابتدای دولت تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تادیه و سهام خیلی خوبی واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای سال جاری هم در بودجه ۱۴۰۳‌، ۱۳۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که مقدمات کار در حال انجام است و همین هفته جلسه‌ای را در سازمان برنامه و بودجه داشتیم که جا دارد از رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرعامل سازمان خصوصی سازی تقدیر کنم که از اول سال دارایی‌هایی که باید به ما واگذار شوند را شناسایی می‌کنند و امیدواریم ۱۳۰ همت (هزار میلیارد تومان) هم در سال جاری از دولت از بابت تادیه بدهی را دریافت کنیم.

موسوی همچنین درباره آخرین جزئیات تخفیف کتاب برای دانشجویان و بیمه زنان خانه‌دار اظهار داشت: همکاران ما به‌مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب طرحی را آماده کردند تا در این روزهایی که دانشجویان و زنان خانه دار عضو خانواده تامین اجتماعی شوند، ‌به ازای هر عضو و هر کسی که ثبت‌نام جدید می‌کند ۴۰۰ هزار تومان بن کتاب به صورت مجازی تعلق می‌گیرد که با ثبت نام در سراسر کشور از آن بهره‌مند شوند و از فرصت بن برای خرید کتاب استفاده کنند.

وی افزود:‌ این هم در راستای بحث توسعه فرهنگ کتابخوانی و هم توسعه فرهنگ بیمه‌ای است که جزو ماموریت‌های اصلی ماست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha