۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۲
کد خبر: 82756252
T T
۰ نفر
برگزاري راهپيمايي ضد آمريكايي پس از اقامه نمازجمعه در آذربايجان غربي

اروميه- ايرنا- تظاهرات باشكوه ضد آمريكايي در پاسخ به سخنان و اقدامات سخيف ترامپ رئيس جمهوري آمريكا و به رسميت شناختن بيت المقدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي همزمان با ديگر شهرهاي كشور با حضور پرشور مردم در آذربايجان غربي برگزار شد.

به گزارش ايرنا، اين راهپيمايي باشكوه بعد از اقامه نماز جمعه امروز / جمعه 17 آذر ماه 1396/ در شهرستان ها و بخش هاي مختلف آذربايجان غربي ترتيب يافت.
حاضران در اين راهپيمايي ضمن ابراز انزجار از سياست هاي منطقه اي استكبار جهاني و به رسميت شناختن بيت المقدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي تظاهرات ضد آمريكايي بر پا كردند و يكپارچه فرياد ' مرگ بر آمريكا ' سر دادند.
مردم هميشه در صحنه اروميه نيز بعد از اقامه نماز جمعه در ميعادگاه هاي نماز جمعه اين شهر گرد آمده بودند و تظاهرات ضد آمريكايي را از اين محل آغاز كردند و پس از طي مسير خيابان رسالت، بيانيه پاياني اين راهپيمايي را با تكبيرهاي خود در رد انتقال سفارت آمريكا از تل آويو به قدس شريف و سخنان سخيف رئيس جمهوري آمريكا تاييد كردند.
اي رهبر آزاده – آماده ايم آماده، آذربايجان جانباز – خامنه اي دن آيريلماز، آذربايجان اوياخدي – انقلابا داياخدي، مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، اطاعت از خامنه اي اطاعت از امام است، ما ذوالفقار حيدريم فداييان رهبريم از جمله شعارهاي مردم در اين راهپيمايي پرشور بود.
به گزارش ايرنا، ترامپ در سخنراني چند روز پيش خود دستور انتقال سفارت آمريكا از تل آويو به بيت المقدس را داده بود كه اين سخنان با پاسخ كوبنده اي از سوي مسلمانان مواجه شده است.
8135/2093 ** خبر: شهين بيدادرس ** انتشار: صابر چهرقاني