۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۸
کد خبر: 82756237
T T
۰ نفر
سيامند رحمان در وزن فوق سنگين وزنه برداري معلولان قهرمان جهان شد

مهاباد- ايرنا- رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشنويه گفت: سيامند رحمان در مسابقات وزنه برداري معلولان جهان در كشور مكزيك در رقابت هاي دسته فوق سنگين به اضافه 107كيلوگرم با مهار وزنه 285 كيلوگرمي بار ديگر بر سكوي نخست جهان ايستاد و با كسب مدال طلا قهرمان شد.

رحيم تيموري روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: منصور پورميرزايي ديگر نماينده ايران نيز با مهار وزنه 241 كيلوگرمي نايب قهرمان جهان شد.
به گزارش ايرنا، ايران با كسب سه مدال طلا رحمان ورزشكار اشنويه اي و چهار نقره و يك برنز به فاصله يك روز به پايان رقابت هاي كل پارا وزنه برداري قهرماني جهان در مكزيك قهرمان جهان شد.
چين با مجموع 11 مدال ( 5 طلا، 4 نقره، 2 برنز) همچنان صدر نشين است كه از اين ميان 4 نشان طلا، 3 نقره و يك برنز سهم بانوان اين كشور از اين مسابقات تا اين لحظه بوده و در بخش مردان نيز تيم چين به يك طلا، يك نقره و يك برنز دست يافته و بر اين اساس تيم ملي ايران با 3 نشان طلا، 4 نقره و يك برنز در بخش مردان، صدر نشين اين مسابقات شد.
در هفتمين و آخرين روزاين مسابقات صمد عباسي، آخرين نماينده كشورمان از ساعت 23 امشب به وقت تهران در رقابت هاي دسته 65 كيلوگرم با حريفان خود روبرو مي شود.
شهرستان اشنويه از شهرهاي آذربايجان غربي است كه بيش از 74 هزار نفر جمعيت دارد.
9870/3093** خبر: سارا معروفي **تنظيم: پيمان پاكزاد**انتشار: عليرضا فولادي