۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۹:۴۹
کد خبر: 82754401
T T
۰ نفر
بنياد به دنبال ايجاد جامعه اي مترقي و پوياست

كرمان - ايرنا - نايب رئيس بنياد بين المللي مادر از مادر به عنوان واژه اي مقدس در خانواده نام برد و گفت : هدف بنياد مادر فراهم آوردن زمينه لازم براي ايجاد جامعه اي مترقي و پويا با تكريم مادر است.

به گزارش ايرنا، داريوش نويد گويي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: بنياد هاي مختلفي در جامعه وجود دارد اگر ريشه يابي كنيم مديري موفق است كه در خانواده متعالي رشد كرده باشد.
به گفته نويدگويي مسئوليت رشد و تعالي فرزندان در خانواده بر عهده مادران است و با درك اين مهم جايگاه مادر مورد توجه قرار مي گيرد.
وي اظهار كرد: بنياد بين المللي مادر در عين نوظهوري به بخش عمده اي از اهداف خود رسيده است اما هنوز كار زيادي پيش رو دارد.
نويد گويي گفت: از آنجا كه مردم استان كرمان از ريشه اعتقادي و ايماني قوي برخوردارند، اطمينان دارم بنياد در اين استان موفق عمل خواهد كرد.
وي با اشاره به وجود زنان و مردان نامدار كرماني اظهار كرد: بزرگان اين استان در دامن مادراني رشد كرده اند كه توانايي پرورش اين بزرگان را داشته اند.
بنياد بين المللي مادر در راستاي معرفي بيشتر جايگاه والا و شامخ مادر به صورت كاملا مستقل فعاليت مي كند و تلاش دارد كه با شناسايي مادراني كه فرزندان متخصص و كارافريني را به جامعه تحويل داده اند در راستاي تكريم اينگونه مادران بعنوان الگوهاي برتر آنان را به جامعه زنان معرفي كند .
خبرنگار: نجمه حسني **انتشار دهنده: بهنام احمدي
3029/5054