۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۶
کد خبر: 82752848
T T
۰ نفر
سرمربي تيم فوتسال جمهوري آذربايجان: روي اشتباه بازيكنان خود باختيم

اصفهان - ايرنا - سرمربي تيم فوتسال جمهوري آذربايجان گفت: روي اشتباه بازيكنان خود گل خورديم و نتوانستيم به بازي برگرديم.

به گزارش ايرنا،'داسيلوا ژوزه آلسيو' دوشنبه شب پس از باخت تيمش مقابل تيم روسيه در چارچوب مسابقات بين المللي چهارجانبه اصفهان در نشستي خبري افزود: بازي خوبي بود و در مجموع، تيم فوتسال روسيه در نيمه اول بهتر بازي كرد و ما نيز تغييراتي انجام داديم و توانستيم بازي را 2 بر 2 كنيم.
وي گفت: ولي در ادامه نتوانستيم ديدار را با پيروزي به پايان برسانيم و بازيكنان ما با اشتباهي كه كردند باعث شدند نتيجه بازي را به روسيه واگذار كنيم.
سرمربي تيم فوتسال جمهوري آذربايجان افزود: ما از تكنيك پنج نفره استفاده كرديم و با توجه به اينكه در اين زمينه تمريناتي نداشتيم موفق ظاهر نشديم و برغم تلاش خود نتوانستيم تيم روسيه را شكست دهيم.
وي در باره داوري بازي نيز گفت: در باره داوري نظر نمي دهم چون در تخصص من نيست و در آن دخالتي نمي كنم و هميشه هم به بازيكنان خود مي گويم تيمي كه خوب بازي كند ربطي به داور ندارد.
ژوزه آلسيو افزود: در مجموع ديدار در مقابل روسيه بازي خوبي بود و براي بازي بعدي آماده مي شويم.
به گزارش ايرنا، مسابقات بين المللي چهارجانبه فوتسال اصفهان عصر روز گذشته با حضور تيم‌هاي ايران، روسيه، قزاقستان و جمهوري آذربايجان در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان آغاز ‌شد و تا روز چهارشنبه هفته جاري ادامه مي يابد.
ديدار تيم هاي فوتسال روسيه و جمهوري آذربايجان از ساعت 16 روز دوشنبه در چارچوب رقابت هاي مسابقات بين المللي چهارجانبه اصفهان در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اين شهر برگزار شد و تيم روسيه با نتيجه چهار بر سه از سد جمهوري آذريابجان عبور كرد.
ت/6994/6027/8114
خبرنگار:اميرحسين اكبري**دريافت كننده:آرزو فلاح* انتشار: شكراللهي