۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴
کد خبر: 82747791
T T
۰ نفر
سناريوي ساختگي قتل 3 تن از اعضاي خانواده در بندرعباس برملا شد

بندرعباس - ايرنا - رئيس پليس آگاهي استان هرمزگان از دستگيري فردي كه به خاطر شك و بدبيني سه تن از اعضاي خانواده اش را به قتل رساند، خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالمجيد كرمي بيان داشت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع دو فقره فوت مشكوك در يكي از محله هاي بندرعباس، بلافاصله اكيپي از كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي در معيت بازپرس ويژه قتل دادسراي عمومي و انقلاب بندرعباس و كارشناسان بررسي صحنه جرم اداره تشخيص هويت به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وي افزود: ماموران در بدو ورود با پيكر بي جان زني 22 ساله و كودكي هفت ساله مواجه شدند كه در معاينه ظاهري اجساد آثار خفيف كبودي و خون مردگي مشاهده شد.
كرمي ادامه داد: تحقيقات ميداني حاكي از آن بود كه متوفيان اعضاي يك خانواده چهار نفره تبعه يكي از كشورهاي همسايه هستند كه سرپرست خانواده به واسطه فعاليت خاص شغلي بيشتر ايام سال را در يكي از جزاير به سر برده و در فواصل زماني سه ماهه جهت ديدار اعضاي خانواده به بندرعباس مراجعه مي كرد.
اين مسئول انتظامي اذعان داشت: در بررسي اظهارات همسايگان و مجاوران متوفيان شواهدي مبني بر درگيري و جر و بحث لفظي شديد سرپرست خانواده و همسرش قبل از وقوع حادثه بدست آمد كه در اين راستا با هماهنگي قضائي «ج - ت» به عنوان مظنون دستگير و براي تحقيقات تكميلي به پليس آگاهي منتقل شد.
7195/ 7408
خبرنگار: رقيه غلامي زاده **انتشار دهنده: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com

سرخط اخبار استان‌ها