۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵
کد خبر: 82742065
T T
۰ نفر
كارگاه فرزند پروري در جزيره قشم برگزار شد

قشم - ايرنا - مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم گفت: كارگاه تربيت مربي روانشناسي براي 40 تن از روانشناسان و معلمان قشم با هدف توانمندسازي آنان در بحث 'فرزندپروري' در اين جزيره برگزار شد.

به گزارش ايرنا، ميترا مشرقي مقدم روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اين اقدام با اهميت پرورش و تعالي استعدادهاي بانوان در سطح جزيره و ارزيابي هاي فني و‌ كارشناسي براي نياز سنجي بانوان تمامي روستاها و ‌شهرهاي جزيره قشم انجام شد.
وي افزود: پيش از اين بانوان فارق التحصيل قشمي با مدرك هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد در رشته روانشناسي در 67 روستاي جزيره شناسايي و فُرم هاي ارزيابي براي حضور در اين كارگاه علمي تكميل شده بود.
مشرقي مقدم تصريح كرد: شركت كنندگان در اين كارگاه آموزشي از شهرهاي قشم، درگهان، سوزا و روستاهاي گوري، هُلر، باسعيدو، دولاب، تولا، گورزين، پي پُشت، كووه اي، توريان و چاهو غربي حضور داشتند.
وي افزود: كارگاه دو روزه تربيت مربي كودك و نوجوان با عنوان 'افزايش جُرات و اعتماد به نفس كودكان و كاربرد اصول رفتاري در كلاس و اصول حل تعارض با نوجوان' طي روزهاي پنجشنبه و جمعه (ديروز) با حضور مدرسان برجسته كشوري برگزار شد و شركت كنندگان گواهينامه رسمي پايان دوره با تأييد دانشگاه تهران دريافت مي كنند.
شهرستان قشم شامل جزيره هاي قشم، هرمز، هنگام و لارك با حدود 150 هزار نفر جمعيت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500 / 6048
خبرنگار: حسين آزادمنجيري ** انتشار : خليل تنيده