آرمانهاي انقلاب براي تحقق نيازمند  تفكر بسيجي وجهادي است

تهران- ايرنا- نماينده ولي فقيه در سپاه تهران بزرگ درمراسم صبحگاه مشترك نواحي مقاومت بسيج ابوذر و حبيب بن مظاهرسپاه تهران بزرگ گفت:آرمان هاي انقلاب براي تحقق و عملياتي شدن نياز به تفكر بسيجي و بالاتر از آن، نيازمند عملكرد جهادي و بسيجي دارد.

به گزارش روزشنبه ايرنا از روابط عمومي ناحيه مقاومت بسيج ابوذر مراسم صبحگاه مشترك نواحي مقاومت بسيج ابوذر و حبيب بن مظاهر ، سپاه تهران بزرگ با حضور حجت الاسلام محمد نعيمي نماينده ولي فقيه در سپاه تهران بزرگ برگزار شد.
نماينده ولي فقيه در سپاه تهران بزرگ در اين مراسم كه به مناسبت هفته بسيج با حضور جمعي از برداران و خواهران پاسدار و در سالن 9 دي ناحيه مقاومت ابوذر برگزار شد، افزود: بايد راه و روش يك بسيجي واقعي با نظر به رهنمود هاي امام راحل و مقام عظماي ولايت نزديك باشد.
وي در ادامه با بيان اينكه تفكربسيج و بسيجي زمينه ساز انقلاب مهدوي و حكومت مهدوي است، افزود: تا تفكر بسيجي و انقلابي در جامعه حاكم نباشد انقلاب در برابر خطرات و تهديدات خيلي تاب تحمل و استقامت ندارد .
حجت الاسلام نعيمي هفته بسيج را فرصتي مغتنمي است تا با نگاهي به عملكرد خود دريابيم در دهه چهارم انقلاب چقدر توانسته ايم به استقرار اخلاق بسيجي و مرام بسيجي درجامعه دست پيدا كنيم .
نماينده ولي فقيه در سپاه تهران بزرگ در ادامه به لزوم برنامه ريزي دقيق براي شناساندن آفت ها و تهديدات اخلاقي در فضاي مجازي به عنوان يكي از بزرگترين تهديدات امروزي عليه جوانان و ارزش هاي انقلاب اسلامي تأكيد كرد و افزود: بايد جامعه را در برابر اين تهديدات كه در برخي از مواقع فرصتي هم براي عموم در بر دارد با برنامه ريزي دقيق در جهت مقابله با شبهات برخي رسانه ها.. واكسينه كرد.
وي با بيان اينكه اين امر نيز نيازمند برنامه هاي روشنگري در مساجد، پايگاه ها..است ، افزود: حركت جهادي و بسيجي عمل كردن در اين حوزه را رمز موفقيت و دست يابي به اين هدف والا دانست.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيدمجيد بروجردي انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/ 1109 / 1539