۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲
کد خبر: 82741906
T T
۰ نفر

14طرح عمران شهری در آبدان بوشهر در دست اجراست

۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲
کد خبر: 82741906
14طرح عمران شهری در آبدان بوشهر در دست اجراست

بوشهر- ایرنا- شهردار آبدان استان بوشهر گفت: 14 طرح عمران شهری با 23 میلیارد ریال اعتبار در این شهر در دست اجراست.

مصطفی تفضلی نیا شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: اعتبار این طرح ها از محل اعتبارات شهرستانی و منابع داخلی شهرداری در نظر گرفته شده است.
وی اظهارداشت: این طرح ها شامل احداث پارك امید، میدان كشاورز، تعریض خیابان و پل، احداث خیابان گلزارشهدا و خیابان شهید حججی، احداث یادمان شهدای گمنام، آسفالت معابر و كوچه هاست.
شهردار آبدان اضافه كرد: ساخت كانال های دفع آبهای سطحی، بهسازی معابر عمومی و معابر پیاده رو، توسعه فضای سبز، بازسازی میدان شهدا، تجهیز ناوگان آتش نشانی، كاشت درخت و تكمیل بازار روز از دیگر طرح های در دست اجرا در شهر آبدان است.
وی تعامل مشترك میان شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری مهم دانست و افزود: تعامل مشترك میان شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری آبدان و تداوم این تعامل زمینه ساز پیشرفت و توسعه چشمگیر و افزایش میزان رضایتمندی عموم شهروندان از خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری است كه از بدو خدمت در شهرداری این همفكری و هم افزایی با اعضای شورای شهر وجود داشته است.
آبدان از توابع شهرستان دیر با 10 هزار نفر جمعیت در فاصله 150 كیلومتری جنوب مركز استان بوشهر قراردارد كه این منطقه قطب تولید گوجه فرنگی در جنوب كشور و استان بوشهر محسوب می‌شود.
7207**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه