۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۷
کد خبر: 82741471
T T
۰ نفر
ايران و ارمنستان راه هاي گسترش همكاري هاي حمل و نقل را بررسي كردند

مسكو - ايرنا - در جريان ديدارهاي هيات وزارت راه و شهرسازي به سرپرستي مديركل دفتر ترانزيت و حمل و نقل بين المللي ايران با مقام هاي ارمنستان، راه هاي گسترش همكاري هاي دو كشور در عرصه هاي حمل و نقل مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش روز جمعه ايرنا، رضا نفيسي با گاگيك گريگوريان معاون اول وزير حمل و نقل، ارتباطات و فناوري ارمنستان و گروه هاي كارشناسي زير مجموعه آن و نيز داويت ملكونيان رئيس اداره سياست گذاري حمل و نقل ارمنستان ديدار و گفت وگو كرد.
دفتر مطبوعاتي سفارت ايران در ارمنستان روز جمعه اعلام كرد: محور مذاكرات مقام هاي وزارت راه و شهرسازي ايران و حمل و نقل، ارتباطات و فناوري ارمنستان، گسترش همكاري ها و رفع موانع فني در زمينه حمل و نقل بار و مسافر بين دو كشور بود.
گاگيك گريگوريان معاون اول وزير حمل و نقل، ارتباطات و فناوري ارمنستان در ديدار با نفيسي از توسعه همكاري هاي كشورش با جمهوري اسلامي ايران در عرصه حمل و نقل استقبال كرد.
نفيسي نيز به عزم طرف ايراني براي رفع موانع حمل و نقل با ارمنستان اشاره و بر لزوم استفاده حداكثري از امكانات موجود براي گسترش همكاري ها در اين حوزه تاكيد كرد.
مديركل دفتر ترانزيت و حمل و نقل بين المللي وزارت راه و شهرسازي در ديدار با داويت ملكونيان رئيس بخش سياست هاي حمل و نقل وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوري ارمنستان نيز با محور توسعه همكاري ها با وي مذاكره كرد و دو طرف رفع موانع فني در زمينه حمل و نقل بار و مسافر بين دو كشور را بررسي كردند.
در ديدار نفيسي و ملكونيان ، موضوع ارتقاي كيفيت حمل و نقل بار و مسافر ميان ايران و ارمنستان، رفع موانع فني موجود در زمينه حمل و نقلي، تبادل اطلاعات و قوانين حمل و نقل دو كشور و ارتقاي زيرساخت هاي جاده اي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
شبد**اروپام*391**1379
انتشار دهنده: هادي افتخاري