۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۹
کد خبر: 82741237
T T
۰ نفر
امام جمعه بوشهر:رويكرد اتحاديه عرب يادآور دوران جاهليت است

بوشهر-ايرنا-نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: رويكرد اتحاديه عرب براي تروريسم خواندن حزب الله لبنان و ادعاي دخالت ايران در منطقه يادآور دوران جاهليت است.

به گزارش ايرنا،آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري درخطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر بوشهر افزود:جهالت در ريشه وجودي و خيانت در سيره رفتاري اتحاديه عرب نهفته است.
وي يادآورشد: اتحاديه عرب حزب الله لبنان را كه در خط مقدم دفاع از سرزمين هاي اسلامي قرار دارد تروريسم خوانده و اين در حالي است كه خودشان مردم مظلوم يمن را به خاك و خون كشيده اند.
صفايي بوشهري ادامه داد: اتحاديه عرب بايد بداند كه ذوالفقار حضرت علي (ع) در دست ايران و حزب الله است و چنانچه خطايي از آنها سر بزند براي هميشه پشيمان مي شوند.
امام جمعه بوشهرگفت: مردم مسلمان ايران تمامي كساني را كه زير بيانيه اتحاديه عرب براي تروريسم خواندن حزب الله و ادعاي دخالت ايران را در منطقه امضا زده اند را هم پيمان با رژيم اشغالگر قدس مي داند.
وي همچنين با اشاره به شكست آمريكا در جريان تشكيل گروه هاي تكفيري و حمايت از آنها گفت: آمريكا تمام توان و اعتبار خود را براي تشكيل گروه هاي تكفيري و بويژه داعش گذاشت تا بتواند خط مقدم مقاومت و جهان اسلام را نابود كند ولي بر خلاف هدف آنها كشورهايي چون سوريه، لبنان، ايران و عراق به قدرت بيشتري در منطقه دست يافتند و خودش و متحدان آن نيز جايگاه شان تنزل پيدا كرد.
وي دربخش ديگري از صحبت هاي خود با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع بسيجيان افزود:بسيج هديه آسماني خدا براي انقلاب اسلامي ايران است و اين نهاد مقدس در تمامي صحنه هاي سرنوشت ساز انقلاب حضوري پررنگ داشته است.
وي با اشاره به هفت آذر روز نيروي دريايي ارتش اظهارداشت: نيروي دريايي ارتش در جغرافياي ملي و آبراهه هاي بين المللي نقشي راهبردي و تعيين كننده دارد كه اين نقش آفريني آنها جاي تقدير و قدرداني دارد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهرياري**انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد
۰ نفر