۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۹
کد خبر: 82741217
T T
۰ نفر
امام جمعه شهرستان قشم: جمهوری اسلامی ایران محور وحدت جهان اسلام است

قشم - ایرنا - امام جمعه شهرستان قشم گفت: جمهوری اسلامی ایران محور وحدت جهان اسلام است و مظلومان جهان را در برابر مستكبران یاری می كند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوكار در خطبه های این هفته نماز جمعه قشم افزود: مقاومت اسلامی به بركت وجود سربازان بی ادعا و اهل عمل، دشمنان تكفیری، اسرائیلی و آمریكایی را به زانو درمی آورد.
او ادامه داد: تفكر جامع و سازش ناپذیر بسیج بود كه داعش را نابود كرد و این تفكر نه تنها در برابر داعش، اسرائیل و آمریكا بلكه مقابل وهابیت نیز به پیروزی رسید.
وی به نقش برخی كشورهای منطقه در تقویت داعش اشاره و تصریح كرد: كسانی تروریست ها را پرورش می دهند كه برخی كشورهای به ظاهر اسلامی را به عروسك های خیمه شب بازی خود تبدیل كرده اند و از جنایات آنها پشتیبانی می كنند.
امام جمعه قشم با اشاره به حضور رهبر انقلاب در جمع زلزله زدگان غرب كشور اظهار كرد: مسئولان باید با تلاشی مضاعف در حل تمام مشكلات زلزله زدگان بكوشند.
وی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسكری (ع) گفت: دفاع از مذهب تشیع و پیروان اهل بیت(ع) پایه و اساس برنامه های امام یازهم بود و در عین حال نگاه ویژه ای به مسئله وحدت داشتند
انتشار: حسین آزادمنجیری
7500