۲ آذر ۱۳۹۶، ۲۲:۱۰
کد خبر: 82740833
T T
۰ نفر
فرماندار فامنين: بسترهاي سرمايه گذاري در بخش نيروگاه هاي خورشيدي فراهم است

همدان- ايرنا- فرماندار فامنين گفت: بسترهاي لازم براي سرمايه گذاري در بخش نيروگاه هاي خورشيدي در اين شهرستان فراهم است.

سيدمجيد شماعي روز پنجشنبه در نشست با محمد مهدي شهيدي سرپرست شركت توزيع برق استان همدان، افزود: قرار گرفتن فامنين در مجاورت خط هاي انتقال 20 كيلو ولت و 400 كيلو ولت، اين شهرستان را در اين حوزه، در موقعيت بسيار مناسب سرمايه گذاري قرار داده است.
وي اضافه كرد: هم اكنون يكي از سياست هاي اصلي فرمانداري شهرستان فامنين حمايت از سرمايه گذار در جهت ساخت نيروگاه هاي خورشيدي است.
شماعي در ادامه بر ضرورت و اهميت تقويت خطوط انتقال برق تاكيد كرد و افزود: نصب تيرك هاي برق و خطوط انتقال شهرستان در بعضي از مناطق نيازمند توجه جدي است.
وي ابراز اميدواري كرد: شركت توزيع برق استان همدان در راستاي حفظ و نگهداري، تقويت، تعويض و تعمير خطوط انتقال و روشنايي راه هاي اصلي و معابر روستايي شهرستان توجه جدي تري داشته باشد.
وي از اختصاص بيش از 22 ميليارد ريال اعتبار به اداره برق شهرستان فامنين خبر داد و افزود: از اين مبلغ بيش از 10 ميليارد ريال آن در بخش هاي مختلف جذب شده است.
سرپرست شركت توزيع نيروي برق همدان نيز در اين نشست، تامين برق با بهترين كيفيت به مشتركان را هدف اصلي وزارت نيرو عنوان كرد و افزود: اين ضرورت در استان و شهرستان ها در اولويت كاري و با هدف به حداقل رساندن خاموشي است.
محمد مهدي شهيدي اظهار كرد: شهرستان فامنين در هفت ماهه ابتداي امسال از لحاظ كم كردن ميزان خاموشي رتبه اول استان را كسب كرده است.
وي همچنين تبديل 10 كيلومتر سيم مسي به كابل خود نگهدار در شهرستان فامنين را يكي از اقدامات مهم دانست و گفت: اين مقدار نسبت به مدت مشابه افزايش چشمگيري داشته است.
7520/2090
خبرنگار: ميثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعيد زارع كندجاني