۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82720001
T T
۰ نفر

وداع البرزی ها با 2 شهید دوران دفاع مقدس

۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82720001
وداع البرزی ها با 2 شهید دوران دفاع مقدس

كرج -ایرنا- پیكرهای مطهر 2شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس روز یكشنبه در میان حزن و اندوه امت حزب الله در كرج تشییع شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم مردم شهید پرور استان البرز پیكرهای مطهر شهیدان 'محمد میرقاضی ' و 'علی زاعكار' از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در آغوش گرفتند .
مردم استان البرز پیكرهای مطهر این شهدای والامقام كه به تازگی در منطقه زبیدات كشف شده از میدان شهدا تا امامزاده حسن (ع) كرج با شكوه خاصی مشایعت كردند.
سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز درحاشیه این مراسم گفت: این شهدا از نیروهای ژاندارمری سابق هستند كه در اواخر دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده ‌اند كه پس از تفحص و شناسایی شدند.
وی اضافه كرد: شهید' محمد میرقاضی' و شهید 'علی زارع كار' در 21 تیرماه 1367 در منطقه 'زبیدات' درگردان 207 رزمی به شهادت رسیدند.
وی خاطرنشان كرد كه پیكرپاك شهید محمد میرقاضی پس از تشییع درامامزاده طاهر(ع ) كرج و پیكر مطهر شهید علی زارع كار نیز در روستای خور شهرستان ساوجبلاغ به خاك سپرده می شوند.
محمدیان افزود: 54شهید تازه تفحص شده متعلق به ژاندارمری است كه در تك ناجوانمردانه دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند كه ازمجموع این شهدا ، 2 شهید مربوط به استان البرز بوده است.
فرمانده انتظامی استان البرز بیان كرد كه ما در مقابل شهدا و انتقال آرمانهای آنها به نسل های آینده مسئول هستیم و باید این فداكاری ها و از جان گذشتگی های شهدا را به نسل جوان امروز منتقل كنیم.
وی اظهارداشت كه شهدای هشت سال دفاع مقدس با رشادت های خود ذره ای ازخاك وطن را نگذاشتند به دست دشمن بیفتد و مقاومت آن ها الگویی است كه باید به نسل آینده آموخته شود.
2098/ 6155 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
۰ نفر