۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۹:۵۳
کد خبر: 82719932
T T
۰ نفر

باند سارقان خودرو در شهرستان قرچك متلاشي شد

۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۹:۵۳
کد خبر: 82719932
باند سارقان خودرو در شهرستان قرچك متلاشي شد

تهران-ايرنا- فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران از متلاشي شدن يك باند سرقت خودرو و موتورسيكلت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ايرنا ، سردارعبدالرضا ناظري روز يكشنبه در جمع خبرنگاران گفت : در پي وقوع چندين فقره سرقت در مناطق مختلف شرق استان تهران ، رسيدگي به اين پرونده در دستور كار پليس آگاهي شرق استان تهران قرار گرفت.
وي افزود : با اجراي طرح هاي امنيتي و گشت نامحسوس ، مأموران پليس آگاهي 2 نفر از سارقين را حين سرقت يك دستگاه خودرو شناسايي و در عملياتي ضربتي دستگير كردند.
وي بيان كرد: اعضاي اصلي اين باند ، يك زن و شوهر هستند كه مبادرت به سرقت خودرو مي كردند.
ناظري اظهار كرد: اين زن كه باردار نيز مي باشد ، با همدستي شوهر ، با بهره گيري از احساسات و عواطف مردم ، در صحنه سازي خرابي ماشين و نياز به هول دادن ، خودرو را از محل توقف خارج كرده و به سادگي مبادرت به سرقت آن مي كردند.
وي بيان كرد: اين افراد با همدستي چهارنفر ديگر ، نسبت به رنگ كردن خودرو ، تعويض پلاك و نصب برچسب تاكسي و خودروهاي مسافربر اقدام مي كردند.
فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران اظهار كرد: اين افراد با قطعه قطعه كردن پلاك هاي خوروهاي مسروقه و متصل كردن آن ها به هم ، تلاش داشتند تا پليس را از استعلام خوروي سرقتي منحرف كنند كه با هوشياري عوامل پليس آگاهي اين خودروها كشف گرديد.
وي بيان كرد: از اين باند سرقت ، 5 دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسيكلت مسروقه كشف گرديد و پرونه به منظور سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي ارجاع داده شد.
فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران ، تأمين امنيت هفت شهرستان ورامين ، قرچك ، پيشوا ، پاكدشت ، پرديس ، دماوند و فيروزكوه را بر عهده دارد.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد حسن ميري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539
۰ نفر