۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۵۶
کد خبر: 82717717
T T
۰ نفر
رونمایی از كتاب های اخلاق ورزشی با حضور وزیر ورزش

مشهد- ایرنا- مجموعه كتاب های اخلاق ورزشی پنجشنبه شب با حضور وزیر ورزش و جوانان، در آیین پایانی نخستین همایش ملی آموزش مدرسان اخلاق ورزشی كشور در مشهد رونمایی شد.

مدیركل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش وزارت ورزش و جوانان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این كتابها شامل سه جلد با عناوین اخلاق مربی گری، اصول و بایسته ها؛ اخلاق مربی گری روش ها و مهارت ها و اخلاق مربی گری مسائل و موقعیتها است.
افشین مولایی افزود: همایش مزبور با حضور 198 نفر از مربیان و مدرسان منتخب ورزشی كشور كه در درجه نخست دارای حسن شهرت اخلاقی و نیز مدارج علمی كارشناسی ارشد و دكترا در رشته های تربیت بدنی، علوم ورزشی و علوم تربیتی هستند برگزار شد.
وی ادامه داد: طی پژوهشهای انجام شده، خلاء تهیه و تدوین محتوای اخلاق ورزشی به عنوان یك نیاز آموزشی مربیان مورد توجه قرار گرفته بود كه با مشورت استادان و مربیان ملی و بین المللی مرتبط با این عنوان، با همكاری دانشگاه معارف اسلامی قم كتابهای مذكور تهیه شد.
وی اظهار كرد: این كتابها از هفته آینده برای تدریس در استانها و دوره های آموزشی مربی گری مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به اینكه بازیكنان، ورزشكاران و مربیان عوامل تاثیرگذار در ورزش هستند نقش مهمی در اثرگذاری بر تماشاگران خواهند داشت.
مدیركل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش وزارت ورزش و جوانان گفت: توجه به تعالی شخصیت ورزشكاران و بازیكنان رشته های مختلف ورزشی از جمله وظایف اخلاقی مربیان است كه با روش و مهارت مخصوص به خود باید انجام شود و قطعا این دوره ها اثر خاص خود را بر این هدف دارند.
نخستین همایش ملی آموزش مدرسان اخلاق ورزشی در هتل ثامن مشهد برگزار شد، همایش مزبور از روز نهم آبان آغاز شد كه امشب به كار خود پایان داد.
كانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7507/5132
۰ نفر