۹ آبان ۱۳۹۶، ۷:۴۱
کد خبر: 82714021
T T
۰ نفر
امام جمعه مهريز: تربيت ديني دانش آموزان در اولويت برنامه ها باشد

يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز گفت: فرهنگيان بايد دانش آموزاني انقلابي و در طراز نظام اسلامي تربيت كنند و ارتقاي ديني آنها را در اولويت قرار دهند.

حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني شامگاه دوشنبه در ديدار جمعي از دانش آموزان بسيجي مهريز افزود: اسوه حقيقي دانش آموزان بايد شهيد محمد حسين فهميده باشد كه تربيت قرآني شده بود.
وي ادامه داد: شهداي دانش آموز و شهيد فهميده به تمام دانش آموزان اين كشور نشان دادند كه مي توان در كنار تحصيل علم در مسير دفاع از كشور و ملت تا پاي جان ايستادگي كرد و جانفشاني نمود.
امام جمعه مهريز اظهار داشت: خون مقدس شهداي فرهنگي و دانش آموزان ، نهال انقلاب اسلامي را آبياري كرد و به ملت و كشور اسلامي ما عزت و افتدار بخشيد و راه نوراني ايستادگي را نشان داد.
محي الديني افزود: هفته بسيج دانش آموزي فرصت بسيار خوبي است تا فرهنگيان و دانش آموزان راه شهدا را بشناسند و در مسير تحقق اهداف مقدس آنها وظايف خود را به خوبي انجام دهند.
امام جمعه مهريز به دانش آموزان بسيجي توصيه كرد تا همواره احترام به معلمان و خانواده ، توجه به نماز اول وقت ، اهميت به تلاوت قرآن و انتخاب دوست خوب را جدي بگيرند كه موضوعي مهم در زندگي است.
محي الديني همچنين به نقش تشكل بسيج دانش آموزي در مدارس در قالب برنامه هاي مختلف اشاره كرد و حضور گسترده همگان و نسل جوان را در راهپيمايي يوم الله 13 آبان خواستار شد.
همچنين دانش آموزان بسيجي مهريز با حضور در حسينيه شهداي گمنام اين شهرستان با شهداي انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كردند.
هفته بسيج دانش آموزي از هفتم آبان ماه آغاز شده است.
مركز شهرستان 50 هزار نفري مهريز كه 313 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده و 57 شهيد دانش آموز دارد در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7541/ خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار

سرخط اخبار استان‌ها