۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۱۰
کد خبر: 82711399
T T
۰ نفر
پايان صدرنشيني دورتموند با شكست سنگين مقابل هانوفر

تهران- ايرنا- تيم فوتبال «دورتموند» در ادامه برگزاري رقابت هاي هفته دهم بوندسليگاي آلمان شنبه شب، مقابل «هانوفر» تن به شكست داد و تا ساعتي ديگر صدر جدول اين رقابت ها را از دست خواهد داد.

به گزارش ايرنا؛ هر چند اين تيم به رغم شكست مقابل هانوفرهمچنان به صورت موقت در صدر جدول رده بندي اين رقابت ها ماند، اما به طور حتم پس از برگزاري ديدارتيم هاي دوم و سوم جدول رده بندي اين رقابت ها، «بايرن مونيخ» و «لايپزيك» و كسب هر نتيجه اي در آن ديدار يكي از اين دو تيم به صدر جدول رده بندي اين رقابت ها صعود كرده و جاي دورتموند را در صدر جدول خواهند گرفت.
به هرحال تيم دورتموند در ديدار امشب برابر هانوفر كه در ورزشگاه اچ.دي. آي برگزار شد در يك بازي پر گل كه با نتيجه 4بر 2 تن به شكست داد ، تا روند ناكامي هاي اين تيم كه در هفته هاي گذشته به جريان افتاده همچنان ادامه داشته باشد و به سير نزولي آن ادامه دهد.
براي تيم هانوفر در اين ديدار خوناتاس در دقيقه 19 از روي نقطه پنالتي، ببو در دقايق 40 و 86 و فيلكس كلوس در دقيقه 60 و زاگادو در دقيقه 28 و آندري يارمولنكو در دقيقه 52 نيز براي تيم دورتموند گلزني كردند، اما مانع از شكست تيمشان دراين ديدار نشدند.
تيم هانوفر با برتري در اين ديدار و كسب هر سه امتياز آن 18 امتيازي شد و به طور موقت به رده چهارم جدول بوندسليگاي يك صعود كرد و تيم بورسيا دورتموند نيز به طور موقت با 20 امتياز همچنان درصدر ماند.
نتايج كامل رقابت هاي برگزار شده امروز(شنبه) بوندسليگا از اين قرار است:
هافن هايم يك - مونشن گلادباخ 3
گل ها : دميرباي دردقيقه 25 براي هافن هايم و تورگان هازارد دردقيقه 61، ماتياس گينتر دردقيقه 79 و وسترگارد دردقيقه 82 براي مونش گلادباخ.
هرتابرلين 2- هامبورگ يك
گل ها : نيكلاس استارك دردقيقه 17 و كريم ركيك دردقيقه 50 براي تيم هرتابرلين و آرپ دردقيقه 73 براي تيم هامبورگ.
شالكه يك – وولفسبورگ يك
گل :نبيل بن طالب دردقيقه 42از روي نقطه پنالتي براي تيم شالكه و اوريجي در دقيقه 3+90 براي تيم وولفسبورگ.
بايرلوركوزن 2– كلن يك
گل ها : بايلي دردقيقه 54 واسون بندر دردقيقه 74 براي تيم بايرلوركوزن و گويراسي دردقيقه 23 براي تيم كلن.
هانوفر 4 - دورتموند 2
گل ها:خوناتاس دردقيقه 19 ازروي نقطه پنالتي، ببو دردقايق 40 و 86 و فيلكس كلوس دردقيقه 60 براي تيم هانوفر و زاگادو دردقيقه 28 و آندري يارمولنكو دردقيقه 52 براي تيم دورتموند.
تيم بايرن مونيخ درمهم ترين ديدار اين هفته تا ساعتي ديگر برابر تيم لايپزيك كه در دومين فصل متوالي از رقابت هاي بوندسليگاي آلمان دررده هاي بالايي جدول اين ليگ به سر مي برد و مدعي تازه قهرماني در اين ليگ به شمارمي رود، به ميدان مي رود.
تيم ماينتس در نخستين ديدار اين هفته شب گذشته برابر تيم فرانكفورت با نتيجه تساوي يك بر يك متوقف شد با كسب اين تساوي تيم فرانكفورت 15 امتيازي شد و در رده هفتم جدول رده بندي اين رقابت ها جاي گرفت تيم ماينتس نيز با 11 امتياز در رده يازدهم ماند.
ورزشي.**9144**1368
خبرنگار:سعيد قهرماني** انتشار: خيراله شفيعي