۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۱۴
کد خبر: 82708388
T T
۰ نفر
فرماندار درمیان: تصادفات جاده ای نگران كننده است

بیرجند - ایرنا - فرماندار درمیان گفت: تصادفات جاده ای و منجر به فوت 2 ماه گذشته در محور اسدیه - بیرجند نگران كننده است.

به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: در 2 ماه گذشته 11 نفر در محور اسدیه - بیرجند جان باختند كه این آمار نگران كننده است.
وی با بیان اینكه جاده‌ های مرزی شهرستان درمیان از كیفیت لازم برخوردار نیست اظهار كرد: با بازسازی و مرمت جاده های مرزی در زمان وقوع حادثه و مشكل امنیتی سرعت عملكرد و خدمات رسانی ها افزایش می یابد.
وی با اشاره به اینكه بازارچه مرزی شهرستان بعد از گذشت چند سال همچنان از طرف كشور افغانستان بسته است اضافه كرد: راه اندازی این بازارچه در رونق صادرات و واردات نقش موثری دارد.
فرماندار درمیان گفت: هم اكنون گازرسانی به شهرهای طبس مسینا و گزیك با پیشرفت فیزیكی بالا در حال انجام است و گازرسانی به 37 روستای شهرستان در دستور كار قرار دارد.
به گفته وی بین مسئولان شهرستان درمیان خط، جناح و سیاست معنا ندارد بلكه تلاش همه آنان خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه به مردم است.
وی درمیان را شهرستان دارالتقریب خراسان جنوبی معرفی و اظهار كرد: در این شهرستان مردم شیعه و سنی با وحدت در كنار یكدیگر زندگی می كنند و در تمامی صحنه های نظام و انقلاب با وحدت هرچه بیشتر مشاركت دارند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز هدف از راه اندازی قرارگاه ثامن الائمه 2 را در راستای تثبیت امنیت منطقه ذكر كرد و گفت: این قرارگاه در كنار سایر نیروی های مسلح شهرستان در راستای امنیت شهرستان درمیان در نوار مرز فعالیت دارد.
سردار علی قاسمی بسیج را موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان كرد: بسیج تداعی گر همت والا، گمنامی، اخلاص و دلسوزی انسان‌های بی ادعایی است كه فقط و فقط در راه رضای خدا گام برمی‌دارند و گوش به فرمان ولایت هستند.
شهر اسدیه مركز شهرستان مرزی درمیان در 105 كیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
كانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*3028*خبرنگار- حكیمه مصطفایی*انتشار- رسول محمدحسنی