۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۳۴
کد خبر: 82706873
T T
۰ نفر
دادستان: دستور قضایی در خصوص فرد خاطی مدرسه منطقه اسلام آباد ارومیه صادر شده است

ارومیه- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با تاكید بر اینكه مردم خویشتنداری بكنند تا مراحل قانونی مجازات فرد خاطی صورت گیرد، گفت: دستور قضایی لازم در خصوص فرد خاطی مدرسه منطقه اسلام آباد ارومیه صادر شده و این فرد در بازداشت به سر می برد.

مصطفی حبیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طبق شكایت شخصی مبنی بر مزاحمت ایجاد شده برای دخترش توسط نیروی خدماتی مدرسه، رسیدگی به موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفت.
وی اضافه كرد: با وجود بررسی جوانب موضوع، یك عده از مردم احساساتی شدند و شیشه های مدرسه را خرد كردند كه این اقدامات ناپسند بدون رعایت قانون انجام شد.
وی اظهار كرد: پلیس و دادگستری با این فرد برخورد لازم را انجام می دهد و در همین راستا دستور قضایی صادر این فرد بازداشت شده است.
حبیبی گفت: مردم خویشتنداری كنند تا دستگاه قضایی استان و پلیس اقدام قانونی خود را در خصوص فرد خاطی انجام دهند.
به گزارش ایرنا و براساس اظهارات مدیركل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز یكشنبه یكی از اولیا دانش آموزان به این مدرسه در منطقه اسلام آباد ارومیه مراجعه كرده و به مدیر مدرسه درباره رفتار دور از شان نیروی خدماتی مدرسه و بداخلاقی های وی با فرزندشان شكایت كرده بودند.
مدیر مدرسه نیز موضوع را با نیروی انتظامی مطرح كرده و موضوع تا ساعت 20 روز یكشنبه پیگیری شده اما اولیا دانش آموز با توجه به مستندات نیروی انتظامی و اینكه هر گونه تعرض به این دانش آموز منتفی است، اعلام رضایت كتبی كرده بودند.
روز دوشنبه پس از طرح موضوع در محله، برخی از اهالی و اطرافیان این دانش آموز به مدرسه مراجعه كرده اند و زمینه حضور افراد بیشتر در محله فراهم شده است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی