فتاحی: بلیت فروشی دربی توسط پرسپولیس صورت می گیرد/محرومیت هیچ بازیكن سرخابی ابلاغ نشده است

تهران- ایرنا- «سعید فتاحی» مسئول كمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: بلیت فروشی دربی قطعا به وسیله باشگاه پرسپولیس صورت خواهد گرفت و دیگر شاهد اتفاقات بازی با نفت نخواهیم بود.

مسئول كمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شیوه بلیت فروشی دیدار شهرآورد 85، گفت: بلیت فروشی به صورت رسمی به باشگاه ها واگذار شده و در دیدار دربی هم این مسئولیت بر عهده باشگاه ها است.
وی افزود: 20 درصد از سود بلیت فروشی به سازمان لیگ تعلق می گیرد و مابقی آن به باشگاه ها می رسد.
مسئول كمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در خصوص دخالت شركتی كه در گذشته مسئولیت بلیط فروشی را برعهده داشته در دیدار پرسپولیس و نفت، گفت: این مساله فقط به خاطر ناهماهنگی به وجود آمد و با توجه به نامه نگاری هایی كه صورت گرفته در دیدار دربی دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود.
در دیدار پرسپولیس و نفت تهران هواداران پرسپولیس به خاطر ناهماهنگی به وجود آمده میان شركتی كه در گذشته مسئولیت بلیط فروشی را برعهده داشته و باشگاه پرسپولیس هواداران حدود دو ساعت مقابل درهای ورزشگاه معطل شدند.
وی در رابطه با اینكه در دیدار مقابل نفت مسئولان باشگاه پرسپولیس بلیط 20 هزار تومان را به مبلغ پنج هزار تومان به فروش رساندند و آیا احتمال تكرار این مساله در دربی هم وجود دارد، اظهار كرد: اگر هر باشگاهی بخواهد اقدام به كاهش یا افزایش قیمت بلیت بازی كند، باید حتما این اتفاق مصوبه شود و مورد تایید قرار گیرد.
فتاحی در خصوص قیمت بلیت بازی شهرآورد برای هواداران، گفت: بلیت طبقه دوم هشت هزار تومان، روبه روی جایگاه در طبقه پایین 15 هزار تومان و بلیت جایگاه نیز 20 هزار تومان فروخته خواهد شد.
مسئول كمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص شایعه محرومیت «محسن مسلمان» و «وریا غفوری» دو بازیكن پرسپولیس و استقلال، اظهار كرد: تا این لحظه این مساله به سازمان لیگ فوتبال اعلام نشده است.
وی در خصوص ساعت قطعی برگزاری دیدار شهرآورد، گفت: این بازی قطعا در ساعت 16:40 برگزار خواهد شد.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:40 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9118**1368
خبرنگار: جواد بشیری **انتشار: خیراله شفیعی
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش